  • Data: 2013-12-08 17:38:24
    Temat: Re: Czy można robić zdjęcia ludziom i miejscom?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-08 14:41, Zakonspirowany pisze:
    > http://autorskieprawo.wordpress.com/2011/07/03/ochro
    na-wizerunku/

    Dzięki, bardzo pouczająca lektura.

    Jest jeszcze gorzej niż myślałem. No bo jeśli w tłumie porusza się
    osoba, odnośnie której toczy się postępowanie karne lub ujmę ją na
    zdjęciu w paru trzymającą za rękę swoją sympatii, to już w ogóle mam
    przechlapane. Więc nie tylko muszę mieć w takich przypadkach zgodę tej
    osoby ale i wgląd w akta sądowe tejże osoby.

    Rany! Już łatwiej być w tym kraju przestępcą. Mam pomysł na biznes:
    ukraść babci torebkę a potem włazić w kadr różnym fotografom :-D

    Marek