  • Data: 2013-12-09 12:25:41
    Temat: Re: Czy można robić zdjęcia ludziom i miejscom?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-09 07:57, quent pisze:

    > Tesli nie robisz ludziom to nie musisz ale ja pisałem a Ty wcześniej
    > pytałeś o zdjęcia *robione ludziom*.

    Na imprezach publicznych zwykle jest dość dużo ludzi, nie sądzisz? :-D
    Robienie zdjęć imprezie takiej = robienie zdjęć ludziom ale i = nie
    trzeba się pytać tłumu o zgodę.

    Choć jak przeczytałem w artykule jaki astro udostępnił:
    http://antyweb.pl/tag/zakaz-fotografowania

    również i z tym może być różnie - zależnie od (swobodnej) interpretacji
    zapisów przez sąd. Może w tłumie wystąpi jakiś funkcjonariusz albo ktoś
    ma sprawę karną - to może być jazda.

    Marek