  • Data: 2013-12-09 12:42:11
    Temat: Re: Czy można robić zdjęcia ludziom i miejscom?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-09 12:25, Marek wrote:

    > Na imprezach publicznych zwykle jest dość dużo ludzi, nie sądzisz? :-D

    Nie bardzo rozumiem w czym w ogóle tkwi szkopuł.
    Dla mnie sprawa jest, mimo wszystko, dosyć klarowna.
    W każdym razie nie miałbym problemu z określeniem czy w danej sytuacji
    powinienem, czy też nie, pytać o zgodę na publikację wizerunku.

    W sytuacjach niejednoznacznych w razie nieporozumień decyduje sędzia i
    tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info