  • Data: 2013-12-06 14:06:51
    Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-06 13:27, J.F pisze:

    > ale wystarczy.

    Nie wystarczy.

    > Plus ~36m reakcje, jesli trwa sekunde.

    O, to droga hamowania nagle się zrobiła netto, a nie z czasem reakcji
    itd.?

    > Nawet Niemcy przy 130 wymagaja zaledwie 65m odstepu.

    A Francuzi 73m, a tak naprawdę to powyższe stwierdzenie może
    wprowadzać w błąd innych i zastanawiam się, czy nie jest to celowy
    zabieg z Twojej strony - niemieckie przepisy mówią, o utrzymaniu
    *minimalnego* odstępu między jadącymi samochodami na autostradzie,
    który określają na połowę prędkości, Francuzi mówią o 2 sekundach.
    *Minimalny* - poniżej tego są mandaty. Nie znaczy to jeszcze, ze
    bezpieczny - to już zależy od okoliczności. Poza tym ten wcześniej
    zazwyczaj dalej się porusza, więc mamy większą odległość/drogę do
    wytracenia prędkości.

    > No dobra - zauwazenie niebezpiecznej sytuacji w mgielce moze trwac
    > troche dluzej.

    Zobaczysz, po... albo i nie zobaczysz.

    > Ale im blizej jedziesz, tym latwiej zauwazyc ze ten przed toba wcisnal
    > hamulec :-P

    Zauważyć - być może. Pytanie co później...