  • Data: 2013-12-06 21:21:30
    Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-06 20:37, J.F pisze:

    > Skleroza ci juz widac dokucza :-P

    Nic mi nie dokucza.

    > Zawsze uczciwie pisalem - co zaobserwowalem, to pisalem.

    Nie piszesz uczciwie - wiele rzeczy przemilczysz, część
    przeinaczysz, a później twierdzisz, że to w zasadzie zgodne
    z tym co napisałeś.

    ^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Sugerowalem ze u nas klient raczej wybiera tania opone - i te 60% o tym
    > swiadczy.
    > A moze nawet 80, bo tych premium to tylko 20%.

    Sofistyka (C) J.F. - masz podkreślone. Mowa była o segmencie
    premium, czy wyborze "z gornej polki klasy sredniej".

    > Takis pewny ze sie myle ? To co to sa opony "premium", jak ich szukac,
    > skad wiedziec ze sie takich nie-/kupilo ?

    Poproszę o statystyki niemieckie, a jak nie wiesz co to "premium"
    czy "z gornej polki klasy sredniej" to w testach ADAC jest to
    opisane.

    > Nie potrafie znalezc danych z Europy. Moze i sie myle co do Niemiec,
    > ale wolabym dane zobaczyc. Tylko czemu Niemcy mieliby kupic jakies
    > Debice, Savy, czy Ceaty, skoro ich nawet ADAC nie poleca.
    > .

    Mają tam różne inne marki, które są na naszym rynku nieobecne. Zresztą
    nie tylko w zakresie ogumienia. A testy ADAC? Cóż, ludzie nie tylko
    nimi żyją, co pokazują np. testy fotelików czy milionów innych rzeczy.

    (...)

    > Ale jak ja podejrzewam ze udzial premium jest w Niemczech wyzszy, to sie
    > klocisz :-P

    Powyżej już pokazałem, że nie pisałeś o różnicach w udziale, a o tym,
    że Polacy nie kupią opon z segmentu premium w przeciwieństwie do
    Niemców. O kłótniach to tylko Ty tak naprawdę piszesz i to pewnie
    dlatego, że argumenty Ci przez ręce przeciekają.

    > A co Ty uwazasz za segment premium ?

    Ja? Nie chodzi o mnie, a o podział opon. Pisze o tym ADAC,
    przedstawiciel Michelina też to chyba wyjaśnił.

    > https://maps.google.pl/maps?hl=pl&gbv=1&ie=UTF-8&q=H
    annover+reifen
    > http://www.reifenhandel-hannover.de/index.php?show=r
    eifensuche
    > - ci w rozmiarze R15 to jeden model debicy maja
    > http://shop.vergoelst.de/
    > http://www.reifenprofi-service.de/reifen/pkw/
    > http://www.reifen10.com/
    > - i oni dopiero maja wybor wynalazkow :-)

    Jakie to wynalazki - są np. TIGAR-y i cała masa opon do wyboru.
    To ja raczej sądzę, że Ty znasz mało marek opon i stąd czasem
    zdziwienie.

    > tylko skad ? nie chwala sie.

    Ha, ha, ha :)