  • Data: 2013-12-06 20:37:37
    Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
    W dniu 2013-12-06 07:34, J.F. pisze:
    >Te jak Niemcy jeżdżą.

    Skleroza ci juz widac dokucza :-P
    Zawsze uczciwie pisalem - co zaobserwowalem, to pisalem.

    >Mylisz się - niczego takiego nie pisałeś. Sugerowałeś, że nie
    >kupujemy opon premium, a Niemcy tylko na takich w zasadzie jeżdżą.

    Sugerowalem ze u nas klient raczej wybiera tania opone - i te 60% o
    tym swiadczy.
    A moze nawet 80, bo tych premium to tylko 20%.

    I sugerowalem ze Niemiec raczej wybiera opone dobre marki opone.
    Tzn dobrej marki u nas, bo u nich to przecietna marka byla.
    Zawsze jezdzil np na Conti, kosztuja niedrogo, to co bedzie zmienial,
    skoro opony sa dobre i tanie.

    >Pokaż może statystyki niemieckie, skoro nieprawda się okazało na
    >na podstawie danych sprzed 7 lat Twoje twierdzenie o Polsce.

    Takis pewny ze sie myle ? To co to sa opony "premium", jak ich szukac,
    skad wiedziec ze sie takich nie-/kupilo ?

    Nie potrafie znalezc danych z Europy. Moze i sie myle co do Niemiec,
    ale wolabym dane zobaczyc. Tylko czemu Niemcy mieliby kupic jakies
    Debice, Savy, czy Ceaty, skoro ich nawet ADAC nie poleca.
    .
    Za to np u Michelina mozna wyczytac
    "By country, markets recovered in Southern Europe from their historic
    prior-year lows, with demand rising 1% in Italy and 3% in Spain.
    They were almost stable in the United Kingdom (up 1%) and flat in
    France (0%),
    but declined in Germany (by 10%) and Central Europe (down 8%, of which
    19% in Poland)."

    Tylko ... nadal nic nie wiadomo - Polacy wola Nexena i Debice zamiast
    Michelina, czy wola Continentala nad Kormorana ? :-P

    >Na obecną chwilę to bazujesz tylko na swoich podejrzeniach, które
    >pasują do twojej teorii, a nie do faktów. Piszesz coś o Kormoranach,
    >ale nawet się nie zająknąłeś o markach, których nie znasz, a są
    >obecna na tamtym rynku w segmencie np. budżet.

    Wypowiedz byla polskiego przedstawiciela Michelina.
    Zgadywac tylko moge co on uwaza za "premium", a co za "budget".

    >Osobiście mogę
    >podejrzewać, że udział segmentu premium jest w Niemczech wyższy
    >(i wcale mnie to by nie zdziwiło).

    Ale jak ja podejrzewam ze udzial premium jest w Niemczech wyzszy, to
    sie klocisz :-P
    A co Ty uwazasz za segment premium ?

    Przy najblizszej okazji postaram sie zajrzec do gumiarza gdzies w
    Niemczech i zobaczyc co poleca.
    Ale ... ot np pierwszy strzal z Hannoveru

    https://maps.google.pl/maps?hl=pl&gbv=1&ie=UTF-8&q=H
    annover+reifen
    http://www.reifenhandel-hannover.de/index.php?show=r
    eifensuche
    - ci w rozmiarze R15 to jeden model debicy maja
    http://shop.vergoelst.de/
    http://www.reifenprofi-service.de/reifen/pkw/
    http://www.reifen10.com/
    - i oni dopiero maja wybor wynalazkow :-)

    >Pokaż te statystyki i nie kombinuj jak koń pod górę.

    tylko skad ? nie chwala sie.

    >W testach nie ma mnóstwa opon, a jednak są obecne na rynku.

    >Po autostradzie? To jakiś wyczyn? Jak się ma samochód w przyzwoitym
    >stanie, dobre opony i dobrą drogę to jaki widzisz problem?

    W tym ze moze ktos droge zajechac, ze moze padac mocniej na zakrecie

    J.