-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
t-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
Date: Thu, 05 Dec 2013 00:09:34 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 58
Message-ID: <l7odm9$mqn$1@mx1.internetia.pl>
References: <l7lr3p$ntv$1@usenet.news.interia.pl>
<8...@p...pl.invalid>
<l7lt93$sdf$1@usenet.news.interia.pl>
<529f785a$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
<l7o83h$5hh$1@mx1.internetia.pl>
<6...@4...net>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1386199561 23383 77.252.249.9 (4 Dec 2013 23:26:01 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Dec 2013 23:26:01 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <6...@4...net>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513446
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-05 00:00, J.F. pisze:
> Dnia Wed, 04 Dec 2013 22:34:14 +0100, BartekK napisał(a):
>> W dniu 2013-12-04 19:45, J.F pisze:
>>> Ba - sa autostrady z ograniczeniem predkosci przy opadach (tabliczka
>>> "bei Nasse" - przy wilgoci).
>>> Czyzby odmozdzenie - tam gdzie znaku nie ma, tam wolno gnac ?
>
>> U Niemców? Okrutne odmóżdżenie na drogach, naprawdę oni jeździć nie
>> potrafią. Nie wiedzą co to są lusterka, nie wiedzą co to jest ślisko.
>> Ratuje ich tylko to, że mają lepsze auta i więcej kasy (albo na
>> ubezpieczenie AC, albo na wymianę auta).
>
> Akurat co to lusterka to wiedza. Tam zawsze moze ktos jechac szybciej
> od Ciebie, i przed wyprzedzaniem trzeba spojrzec czy lewy pas wolny.
No ale w tym problem - że nie patrzą. Jadąc przez DE średnio co pół
godziny-godzinę obserwuję taką sytuację, gdzie niemiec zmienia radośnie
pas, tak jakby był najszybszym bolidem na świecie, a drugi hamuje prawie
mu w bagażniku. Ale co najdziwniejsze - ten hamujący (przeważnie) nie
miga światłami, nie trąbi, po prostu ostro hamuje, a po chwili
przyspiesza, i nie traktuje tamtego jak mordercy dzieci i staruszek -
przechodzą nad tym do porządku dziennego bez żadnych emocji.
>> U nas jednak jest dużo więcej statystycznie "starszych" aut, takich
>> powiedzmy 10-15 letnich, które "jeszcze dają radę" i te 150-180km/h
>> pojadą bez problemu,
> Z tym ze one jeszcze niedawno jezdzily po tych niemieckich drogach :-)
No, ale często tam jeżdziły aż się rozbiły, i szwagier z kumplem
przywiózł na lawecie, i po kosztach napawił na handel. Albo jeździły i
były już na tyle zużyte że się wymieniło. Itd - jednak są to pojazdy
starsze, a w starszych - (często) mniej się inwestuje by wszystko było
"jak z fabryki", a raczej "byle przegląd przeszło". U niemca TUF by nie
przeszedł, więc u nas przejdzie.
> Akurat mam odwrotne doswiadczenie - u nas A4 zazwyczaj przejezdna.
> W Niemczech szansa trafienia na wypadek duza.
Bo u nich jednak tych dróg jest więcej, więc statystycznie - szansa na
trafienie wypadku większa. Tak samo jak w większym mieście większa
szansa, niż w małym.
> A przy ich ruchu korek sie wydluza blyskawicznie.
I błyskawicznie rozładowuje, rzadko się zdarza by poważny korek stał
parę godzin, albo by były objazdy przez pół kraju. A na A4, gdy coś się
dzieje przy węzłach Prądy/Dąbrówka albo na śliskich pdojazdach g.św.Anny
- to A4 zakorkowane/stoi, drogi alternatywne przez Opole i zakorkowana
jego obwodnica - korkuje się okrutnie, droga alternatywna do obwodnicy
(przez centrum) - też korki...
>> Niemcy przelatują lewym pasem obok z prędkością "wziummmm" - przecież na
>> noktowizorze z radarem nie jadą, więc lecą w ciemno.
> I o tym pisze - leje mocno, a oni leca ...
Więc w stosunku do tego co i jak robią - to i tak bardzo mało się
słyszy/widzi wypadków.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.13 23:45 Gotfryd Smolik news
- 05.12.13 00:52 RoMan Mandziejewicz
- 05.12.13 08:16 hisjusz
- 05.12.13 08:34 J.F.
- 05.12.13 08:35 sqlwiel
- 05.12.13 09:51 Gotfryd Smolik news
- 05.12.13 09:55 RoMan Mandziejewicz
- 05.12.13 13:06 Artur Maśląg
- 05.12.13 15:05 Jan Koval
- 05.12.13 15:06 AZ
- 05.12.13 15:11 Jan Koval
- 05.12.13 16:00 sqlwiel
- 05.12.13 19:43 A.L.
- 05.12.13 22:51 J.F.
- 05.12.13 22:54 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=