  • 1. Data: 2002-06-05 12:15:53
    Temat: Czy ktoś zglosił na policję próbę włamania do sieci przez internet?
    Od: "Babba" <b...@p...pl>

    Witam.
    Ciekaw jestem czy był odzew, czy prokurator nie widział szkodliwości czynu
    lub inna głupota?
    Dzięki.

  • 2. Data: 2002-06-07 08:23:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Babba <b...@p...pl> wrote:
    > Witam.
    > Ciekaw jestem czy był odzew, czy prokurator nie widział szkodliwości czynu
    > lub inna głupota?
    > Dzięki.
    Probe? Probe wlamania? Ktos Ci porty skanowal, tak? :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 3. Data: 2002-06-07 15:07:48
    Od: "Babba" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>
    napisał w wiadomości news:ado6k1$5rq$2@news2.jmg.pl...
    > Probe? Probe wlamania? Ktos Ci porty skanowal, tak? :)
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > Krzysztof Oledzki

    Próbę, bo skończyło się na fajerłolu. Co na przykład? A coś takiego:

    Date: 2002-04-24 Time: 12:34:34

    Security alert displayed for rule Default Block Backdoor/SubSeven Trojan
    horse.

    Remote computer (xxx.xxx.xxx.xxx)

    Nie wygląda mi to na kartkę świąteczną z konikiem.

  • 4. Data: 2002-06-07 21:05:01
    Od: "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Babba" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Security alert displayed for rule Default Block Backdoor/SubSeven Trojan
    > horse.
    >
    > Remote computer (xxx.xxx.xxx.xxx)

    Czyli ze skanował Ci porty charakterystyczne dla tego trojana :))
    Taki trojan przelatuje po setkach(and more) adresów ip a wsrod nich akurat
    byles ty, w poszukiwaniu ofiary ...

    tadeusz

  • 5. Data: 2002-06-07 22:25:38
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Szanowny(-a) Użytkownik <b...@p...pl> zapodal(-a):

> [...]
    > Date: 2002-04-24 Time: 12:34:34
    > Security alert displayed for rule Default Block Backdoor/SubSeven

    No to rzeczywiście kryminał...
    Takimi rzeczami serwer mi się dławi, Snort zapycha logi...
    Uruchom jescze jakąś usłygę na tym porcie, to już się
    od Ciebie nie odczepią ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    b...@i...pl

  • 6. Data: 2002-06-10 08:51:12
    Od: "Babba" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czyli ze skanował Ci porty charakterystyczne dla tego trojana :))
    > Taki trojan przelatuje po setkach(and more) adresów ip a wsrod nich akurat

    Nie kumam, co chcesz mi uzmysłowić, że co?
    Że mam odpuścić sobie bo nic się nie wydarzyło? Że mam odpuścić
    szczeniakowi, niech się uczy dalej spokojnie?

  • 7. Data: 2002-06-10 11:04:07
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    Babba <b...@p...pl> wrote:

> [...]

    B > Nie kumam, co chcesz mi uzmysłowić, że co?
    B > Że mam odpuścić sobie bo nic się nie wydarzyło? Że mam odpuścić
    B > szczeniakowi, niech się uczy dalej spokojnie?

    Sprawa jest delikatna.
    1. W nocy po parkingu chodzi gostek i szarpie za klamki. Jak
    samochod zamknięty - odchodzi; jak ma alarm - wyje.

    2. Jak otwarty - no właśnie...

    3. Gostek wie, że maluchy produkowane w III kwartale 88 miały taki
    ficzer, że jak kopnąć w tylne lewe koło to się otwierają drzwi...

    4. Gostek ma narzędzia pozwalające metodą bardziej (zazwyczaj mniej)
    finezyjną samochód otworzyć...

    Można przypuszczać, że w każdym przypadku facet miał "złe zamiary"
    (ale, swojego czasu, późną nocą, widziałem patrol milicji obywatelskiej
    szarpiący za klamki samochodów; nie nie wiem jakie mieli zamiary :-)

    Należyta dbałość o własne mienie ze strony właściciela (alarm, zamknięte
    drzwi) jest podstawą. [I tego obowiązku dopełniłeś - nie masz wirusa i
    masz fajerłol.] Życie uczy, że policja nie ma czasu (ani chęci?)
    zajmować się nawet przypadkiem czwartym.

    Podobnie jest i w tym przypadku. Jedyna skuteczna metoda - zidentyfikować
    intruza i włamać się mu na komputer :-)

    --
    Wojtek ---(___C'>

  • 8. Data: 2002-06-10 12:19:53
    Od: Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Mon, 10 Jun 2002, Wojciech Myszka wrote:

    > Podobnie jest i w tym przypadku. Jedyna skuteczna metoda - zidentyfikować
    > intruza i włamać się mu na komputer :-)

    to jest namawianie do przestępstwa. :S

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }
    { ,,Unia broni, Unia radzi, Unia nigdy Cię nie zdradzi'' }

  • 9. Data: 2002-06-10 12:20:08
    Od: "Babba" <b...@p...com.waw.pl>

    Użytkownik "Wojciech Myszka" <m...@n...eu.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > zajmować się nawet przypadkiem czwartym.
    >
    > Podobnie jest i w tym przypadku. Jedyna skuteczna metoda -

    :-) - Hammurabi miał łeb :-)..
    Parafrazując Twoje przykłady : idzie sobie dziewczyna przez park, jakieś
    zboczone głąby usiłują ją zgwałcić, ale im się nie udaje bo zostają
    spłoszeni .....

    Prawo powinno jasno to taryfikować. Zgłosiłem gliną, idę jutro na spotkanie,
    ciekawe co mi powiedzą.
    Podzielę się nowinkami.
    Jeżeli chodzi po klatce schodowej gnoj i szarpie za klamki, szukając
    otwartych drzwi - to co ?- pozwolić mu szukać otwartych czy zadzwonić po
    policję i niech go ganiają?

  • 10. Data: 2002-06-12 17:34:10
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Babba" <b...@p...pl> napisał(a):

    > Próbę, bo skończyło się na fajerłolu. Co na przykład? A coś takiego:

    Masz elitarnego firewalla. Nie boisz się, że to false positive, np.
    automatyczny ircowy skaner sub7?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *