    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
    Date: Thu, 28 Oct 2010 13:04:44 +0200

    Użytkownik "czeslaw" <b...@l...com> napisał w wiadomości
    news:4cc954d3$0$20999$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jedyne konkretne liczby jakie popdaliscie to około 200 tys km
    > A moja Astra F ma juz 230 tys km na liczniku a moze wiecej bo kupilem ja
    > od handlarza. Ile jeszcze nia moge pojechac zakladajac ze dopuszczam
    > wymianę elementow typu amartyzatory, pasek rozrzadu a nawet remont
    > głowicy. ?
    Ja tam podchodze tak do sprawy. Otwieram maskę i wsłuchuję się dokładnie w
    odgłosy czy nie ma żadnego dodatkowego stukania itp. Jak nie ma to ok.
    dodatkowo można sprawdzić jakie ma cisnienie sprezania. Jak ok to jeździć
    dalej. Moje poprzednie auto po 194 tys chodziło jak zegarek nie liczyć
    dziwnych odgłosów od paska osprzetu (szybko od wymiany pojawiało sie
    delikatne szuranie - nawet nie piszczenie).