  • Data: 2010-10-28 19:32:17
    Temat: Re: Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
    Od: JAM <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 28, 2:46 am, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    wrote:

    > A jak wytłumaczysz fakt, że Golf 3 ma elektroniczny licznik kilometrów
    > liczący przebieg do 300 000 km a potem się... zeruje! Znika z
    > wyświetlacza napis "total" i zaczyna liczenie od początku (mój ma w tej
    > chwili 69 000 przebiegu ;))
    >
    > http://www.youtube.com/results?search_query=golf+3+3
    00000&aq=f

    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
    > ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    > MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

    A co ma piernik do wiatraka ? Zakres licznika ma niewiele wspolengo z
    testami pojazdu.
    To ze ty przejechales akurat tyle to nic szczegolnego. Zuzycie
    zmeczeniowe czesci pojazdow rosnie wykladniczo w funkcji obciazenia.
    Wystarczy wiec jezdziec 10% spokojniej niz przewiduje projektant aby
    wydluzyc zywotnosc czesci o 50% czy 100%.
    Dobrze to ilustruje krzywa Wohlera. Patrz artykul tutaj:

    http://en.wikipedia.org/wiki/August_W%C3%B6hler

    Zwroc uwage na to, ze os pozioma wykersu jest logarytmiczna.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/