  • 11. Data: 2010-10-28 10:14:51
    Temat: Re: Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    > begin JAM
    >
    > To się zdecyduj, czy testuje na 95%, czy bardzo duży procent
    > użytkuje
    > inaczej.

    No przeciez wyraznie bylo napisane - producenci (amerykanscy ?) tak
    dobieraja poziom testowy, zeby 95% przyszlych klientow jezdzilo
    spokojniej.

    J.

    P.S. 95% ... czy dwa sigma ?

  • 12. Data: 2010-10-28 10:15:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-28 08:46, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > A jak wytłumaczysz fakt, że Golf 3 ma elektroniczny licznik kilometrów
    > liczący przebieg do 300 000 km a potem się... zeruje! Znika z
    > wyświetlacza napis "total" i zaczyna liczenie od początku (mój ma w tej
    > chwili 69 000 przebiegu ;))
    >
    > http://www.youtube.com/results?search_query=golf+3+3
    00000&aq=f

    A ja myślę, że nie kupi w salonie nowego Golfa Mk III, który to był
    projektowany ponad dwadzieścia lat temu ;]

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2010-10-28 10:15:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin czeslaw

    > Takie typowe samochody klasy kompakt jak golf,

    192 tys. km

    > astra,

    178 tys. km

    > civic,

    203 tys. km

    > corolla

    209 tys. km

    > oraz klasy sredniej jak pasat,

    228 tys. km

    > vectra,

    221 tys. km

    > acord,

    > avensis,

    230 tys. km

    > mondeo....

    201 tys. km

    > Chodzi
    > mi o okreslenie ile lat mozna pojezdzic samochodem jesli kupi?bym w
    > salonie i robi? przebiegi roczne oko?o 20 tys km

    11

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-10-28 10:19:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał

    >150,000 km / 10 lat.
    >Z tym ze to jest tak zwany "umowny" przebieg, ktory symuluje sie
    >testami drogowymi o trwajacymi jedynie kilka miesiecy i na
    >przebiegu
    >doslownie kilku tysiecy km. Reszte oblicza sie odpowiednimi
    >algorytmami aproksymujacymi sumaryczne uzycie / zmeczenie.
    >W koncowym produkcie bardzo duzo zalezy od tego jak uzytkujesz
    >pojazd.
    >Testy producentow sa obliczone tak aby ten przebieg osiagnal
    >pewnie
    >stystysczny procent uzytkownikow (na przyklad 95% nabywcow).

    Jacku, a pamietasz test Mercedesa ?
    160 tys kilometrow w miesiac, praktycznie non-stop, ze srednia
    predkoscia 220km/h.
    Tzn srednia ogolna - w czasie samej jazdy pewnie trzymali zawsze
    pedal w podlodze, a reszta zeszla na tankowania, wymiany oleju,
    opon..

    Moze nie bez powodu to ulubiony pojazd niemieckich taksówkarzy.
    Choc ponoc i to sie zmienia - audi, passat - tez trwale pojazdy :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-10-28 10:48:16
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "czeslaw" <b...@l...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "czeslaw"
    > .Chodzi mi o okreslenie ile lat mozna pojezdzic samochodem ...
    >
    > Zakładając oczywiscie bezwypadkową jazdę, garażowanie i jazdę bez
    > wciskania gazu do dechy.

    300 000 i 6-7lat
    najsłabszym elementem obecnych samochodów jest blacharka. limit na
    kilometry, przy sesnsownym używaniu, praktycznie nie istnieje.

    PH

  • 16. Data: 2010-10-28 11:00:49
    Temat: Re: Czy ktos wie na jakie przebiegi s? projektowane samochody?
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    W zasadzie zgadza się. Do Vectry bym dołożył z 2 tys kilometrów ale reszta
    trafiona w punkt :)

  • 17. Data: 2010-10-28 11:17:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > klasy sredniej jak pasat, vectra, acord, avensis, mondeo....Chodzi mi o
    > okreslenie ile lat mozna pojezdzic samochodem jesli kupiłbym w salonie i
    Pytanie bez sensu. Auto miejskie z małym silnikiem będzie się szybciej
    zuzywało niż np Passat "latający" na trasie. To samo z długością trasy -
    można jeździć 3-5 km i gasić auto a można machnąć 200-300 km i gasić auto. W
    tym drugim przypadku olej, silnik cały czas ma stała temp., nie ma rozruchów
    na zimno i sucho.
    A tak w ogóle jakbys kupił nowe auto i robil nim 20 tys rocznie to prędzej
    by Ci się znudzi, rozbiłbyś, buda by przerdzewiała zanim silnik by wyzionął
    ducha. Bo powiedzmy sobie szczerze - jak kogoś stać na nowe auto z salonu to
    i stac go aby po max 8 latach kupic sobie znowu nowe. Chyba że zamierzasz
    kupic Mercedesa i jeździć nim 25 lat aby Ci go za darmo wyremontowali :)

  • 18. Data: 2010-10-28 12:12:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    moja foka ma 10 lat i 240kkm

  • 19. Data: 2010-10-28 12:13:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 19:24:29 -0700 (PDT), JAM napisał(a):

    > Pewnien
    > maly procent wyjatkowo agresywnych klientow, lub klientow
    > mieszkajacych w okolicach o zlym / trudnym stanie drog

    Wypisz-wymaluj polski kierowca :>

    --
    Maciek

  • 20. Data: 2010-10-28 12:15:14
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    > begin czeslaw
    > Takie typowe samochody klasy kompakt jak golf,
    > 192 tys. km
    > 178 tys. km

    Moja astra F 8V ma na liczniku juz 230000 km z tym ze kupiłem ja od
    handlarza wiec to wartosc niewiarygodna i 12 lat od produkcji. jak długo
    jeszcze mozna pojezdzic tym autem robiac okolo 20 tys na rok.? No i czy ktos
    odemnie to jeszcze kupi ?