  • 11. Data: 2011-07-09 23:14:51
    Temat: Re: Czy ktoś widział Crash-Test Audi A8 D2 lub BMW 7 E38
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    news:4e18c28c$0$2489$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin kamil/Endurorider.pl

    > Mnie nadal bawi. :> A szczególnie niektóre odpowiedzi.

    Mnie nie. Mało rozwojowy ten troll jest. Nawet trollom się nie chce
    porządnie robić w tym kraju :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-07-09 23:47:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil/Endurorider.pl

    > Mnie nie. Mało rozwojowy ten troll jest. Nawet trollom się nie chce
    > porządnie robić w tym kraju :(

    Jaki kraj, takie trolle. :>

  • 13. Data: 2011-07-10 00:01:43
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > ROTFL

    Ale czemu rotfl ? tak w 92 czy 91' był testowany stary safrane,
    to myślę że audi, merc i mam nadzieję bmw mieli podobne testy wewnętrzne
    (tylko bmw3 i c klasy nie testowali ;) ).

    > dodał bym jeszcze:
    > - bokiem w drzewo

    to dobre :)

    > - tyłem w drzewo

    takie były.
    tu vw phaeton 4.2 słabo wypadł..

    > - skok w przepaść o głębokości 100m

    tu Volvo rzucało 850 z 1991 tylko z ~35 metrów potem
    auto nawet jechało ;) ale 850 nie była bezpieczna.

    > - pokonywanie głębokich kałuż (na 2 m)

    nie ;)
    ale 160km/h po trawie/poboczu watro było by zobaczyć i czy
    nie zawiesi kompa od zawieszenia trakcji itp...

    > Masz chłopie specyficzne potrzeby.

    potrzeby te można nazwać:

    Kupił bym Bentleya Continentala ale to dużo $$$ jest,
    lub innymi słowami kupił bym Merca W221 AMG S65 ale $$$$.
    Więc kupuje starsze, ale za to mnie nie interesuje ani
    spalanie ani części - ważne żeby był wciąż bardzo cichy
    skręcał i dawał frajdę z jazdy :)

    Złe auto kupiłem "na start", i teraz mi się prawie nic
    nie podoba, ale przez to auto mi się samochody bardzo
    spodobały!
    bo jak jeździłem lanosem to mnie to w ogóle nie kręciło.

    tylko teraz: A6 za małe..
    E klasa za głośna...
    Camry źle się prowadzi ponad 140km/h...
    i takie tam...

    > Masz wroga i chcesz w niego wjechać?

    Pamiętaj! wróg CZAI SIĘ WSZĘDZIE !
    a na drodze trwa WOJNA !

    trzeba kupić CZOŁG!

    ps. ja na rower jadę autem bo strach przez ulicę przejechać !
    (dziś zrobiłem wyjątek i pojechałem rowerem na rower, bo nie
    chciałem do drugiego safrana roweru pakować bo brudny rower).

    > IMO to co do wytrzymałości aut w krasztestach to decyduje nie tylko
    > wielkość, ale i rocznik.

    ja to nazywam: bezpieczeństwo = konstrukcja * masa/ prędkość^2.
    niektóre nawet stare były mocne i bezpieczne.

    > BYŁO:
    > Duże stare auto: 1959 Chevrolet Bel Air VS.
    > Średnie auto: 2009 Chevrolet Malibu:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=joMK1WZjP7g

    za stare i zardzewiałe przede wszystkim

    pozdrawiam!

  • 14. Data: 2011-07-10 00:03:26
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > begin kamil/Endurorider.pl

    > Jaki kraj, takie trolle. :>

    True, true...

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 15. Data: 2011-07-10 01:09:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil/Endurorider.pl

    > True, true...

    Ale trolla Michała i tak lubię. ;-)

  • 16. Data: 2011-07-10 07:47:16
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > begin kamil/Endurorider.pl

    > Ale trolla Michała i tak lubię. ;-)

    Trzeba przyznać, że stara się trollować profesjonalnie budując rozwinięte
    wątki zawierające wiele modeli samochodów, które naprwdę istnieją ale to
    jest nadal to samo.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2011-07-10 09:24:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil/Endurorider.pl

    > Trzeba przyznać, że stara się trollować profesjonalnie budując
    > rozwinięte wątki zawierające wiele modeli samochodów, które naprwdę
    > istnieją ale to jest nadal to samo.

    Przede wszystkim buduje swoją własną, w miarę spójną, wielopostową
    historię, a to już jest fakt wart odnotowania...

  • 18. Data: 2011-07-10 09:28:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > Zapomniałem o crash teście, bo nigdzie nie mogę dorwać - czy ktoś
    > widział jakieś filmy gdzie się te auta rozbijały, lub dachowały itp...

    Gdybyś się wysilił i wpisał w YT "A8 crash test" to sam byś znalazł... Z
    siódemką pewnie podobnie, ale już nie chciało mi się sprawdzać.

    A8 wypada co najmniej nieźle:
    http://www.youtube.com/watch?v=0LvoL-9_-Jw

  • 19. Data: 2011-07-10 11:06:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-10 09:24, to pisze:
    > begin kamil/Endurorider.pl

    > Przede wszystkim buduje swoją własną, w miarę spójną, wielopostową
    > historię, a to już jest fakt wart odnotowania...

    Może to choroba alkoholowa? Żyje w świecie
    iluzji i zaprzeczeń. :D

  • 20. Data: 2011-07-10 11:44:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Może to choroba alkoholowa? Żyje w świecie iluzji i zaprzeczeń. :D

    Bardziej stawiałbym na ćpanko. Może jak zarzuci grzyby, to usenetuje?