  • 1. Data: 2011-07-09 00:55:07
    Temat: Duze, mocne kombi do 30-40k
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Swego czasu uzywalem omege b fl - super wygodne i calkiem fajne autko.
    Jezdzilem tez vectra 3.0 v6 - bajeczka.

    Szukam czegos rownie "duzego", mocnego i w miare wyprutego z elektroniki
    - cos idiotoodpornego. Zdecydowanie benzyna (do zagazowania).

    BMKi raczej odpadaja - o ile z zewnatrz bardzo ladne auta, o tyle srodek
    srednio mi pasuje - a to dla mnie dosyc wazne - ale nie najwazniejsze.

    Co byscie polecili?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2011-07-09 13:54:47
    Temat: Re: Duze, mocne kombi do 30-40k
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-09 00:55, Mikołaj Jopczyński pisze:
> [...]
    >
    > BMKi raczej odpadaja - o ile z zewnatrz bardzo ladne auta, o tyle srodek
    > srednio mi pasuje - a to dla mnie dosyc wazne - ale nie najwazniejsze.

    W210 kombi 4.2 v8

  • 3. Data: 2011-07-09 16:07:37
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-07-09 00:55, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Co byscie polecili?

    Zaproponowałbym Audi RS6 C5 (niezła rodzinna proca) ale za 40k to można
    wyremontować zawieszenie i kupić felgi oraz opony na lato ;)
    Jednak S6 C5 jest duużo tańsze, bo to w zasadzie A6 C5 z twardszym
    zawiasem i większym silnikiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 4. Data: 2011-07-10 22:17:40
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    >
    > BMKi raczej odpadaja - o ile z zewnatrz bardzo ladne auta, o tyle srodek
    > srednio mi pasuje - a to dla mnie dosyc wazne - ale nie najwazniejsze.

    Volvo v70 z silnikiem turbo benzyna.

  • 5. Data: 2011-07-11 17:51:47
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

> [...]
    >
    > BMKi raczej odpadaja - o ile z zewnatrz bardzo ladne auta, o tyle srodek
    > srednio mi pasuje - a to dla mnie dosyc wazne - ale nie najwazniejsze.

    Zwróć uwagę, że współcześnie "mocny" jest co raz częściej
    przeciwieństwem "nadający się do gazu".
    Znikają z rynku wytrzymałe silniki 3.0 / 200KM
    Wchodzą 2.0TDirect/200KM.
    Zacząłbym od poszukiwania silnika, a do niego dopasowania auta, np.
    (trochę chyba z niższej półki, ale wyższej nie śledziłem): 1.8T z VW
    group, albo fordowski 2.0TB.
    Na pewno gazują się 2.0 , 2.5 z Subaru ale te auta nie każdy lubi.
    Ale przynajmniej radość z jazdy jest.