    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy ktoś startuje w Infernal Moto Race ??
    Date: Thu, 22 Apr 2010 09:06:13 +0200

    Użytkownik "uuki" <u...@g...com> napisał w wiadomości
    news:11cdb6a3-c8f7-445d-b480-32cd6e45d573@h27g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 21 Kwi, 22:20, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:
    > Pytam bo jezdem ciekaw - na grupie nikt nic nie
    > mówił.http://sinner.com.pl/strony/infernal/start.htm

    Nie mogę się doczekać jak się jakiś debil rozpierdoli przy 300kmh.
    Świetny pomysł na imprezę, zwłaszcza na naszych drogach. Prasa będzie
    miała pożywkę. Nie zdziwcie się, jak znów nas, motocyklistów,
    nawyzywają "na łamach" od debili i wariatów na drogach. Oczywiście
    wtedy powiecie - to tylko kilku osobników robi nam złą opinię. My
    przecież jesteśmy kurwa ŚWIĘCI!! Miłej zabawy!

    skąd tyle negatywnych emocji ? IMHO od jakiegoś czasu nie ma już żadnych
    "nas". Każdy pracuje na swój wizerunek. i absolutnie nikt świętym nie jest
    (z wyjątkiem mnie ofkorz:) Obraz zbiorowy nie jest nikomu potrzebny, chyba
    że mediom do budowania swych sensacji. A impreza jak impreza. Mnie się
    pomysł podoba bardziej niż ściganie na torze, tylko warunki wstępne
    odrzucają. Chętnie bym wystartował tylko po to by zobaczyć jak to jest z
    pełną świadomością że nie mam szans na wygraną ale wpisowe odtsrasza. Można
    oczywiście samotnie -bez imprezy tylko wtedy to już nie ta sama zabawa.
    --
    Jackare