  • Data: 2010-04-22 08:51:31
    Temat: Re: Czy ktoś startuje w Infernal Moto Race ??
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Lewis pisze:

    > A impreza to doskonały plan na eliminacje tych najbardziej szkodliwych,
    > całkowicie popieram, byle tylko komuś krzywdy nie zrobili. Problem jest
    > tylko taki że trzeba mieć kat A i zarejestrowany motocykl zeby
    > wystartować, wielu chętnych na starcie niestety odpada...

    Piszesz conajmniej bez sensu.

    Wg mnie cala sukces w imprezie bezie bardziej polegal na "maniu" oczu
    dookola glowy niz od napiecia w nadgarstku.

    Co nie zmienia faktu ze tanio nie jest i ze nie jest napisane jak ta
    punktacja ma dzialac.

    Najlepiej zeby organizatorzy wzieli konsultacje u felkowskiego jak to
    sie robi.

    KJ