  • Data: 2010-04-22 19:40:19
    Temat: Re: Czy kto? startuje w Infernal Moto Race ??
    Od: grzbiet <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Apr 2010 17:56:23 +0200, Tytus z fabryki <t...@g...pl>
    wrote:

    > Siemka
    >
    > Fajna impreza ale za slabe moto mam i za czesto musze tankowac, a z
    > regulaminu wynika jasno, ze to dla tych co zero jedynkowo potrafia
    > manetka.

    §4.2
    Przejazd uczestników musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi w RP
    przepisami
    (w szczególności dot. to przepisów ruchu drogowego), oraz bez narażania
    siebie, osób
    znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie, ani osób trzecich na
    jakiekolwiek
    niebezpieczeństwo związane z wykonywaniem zadania.

    to ja wam powiem jak to będzie. najkrótsza możliwa trasa będzie wyliczona.
    wszystkie odcinki 70|50|30 policzone. ewentualnie reprezentant
    automobilklubu będzie jechał na przedzie.
    jedyną słuszną trasą.

    I jak zrobisz sopot-poznań poniżej trzech godzin, to dyskwalifikacja.
    no bo przecież złamałeś regulamin. bo szybciej bez łamania przepisów się
    nie da.

    > Tak jak ktos zauwazyl jesli na puktach kontorolnych byloby 15-20 pkt za
    > sprawnosci czy pytanie (zakladajac ze tak naprawde chodzi o wiedze a nie
    > zasade) to mialoby byc moze sens.
    ano. cała kolejność zostanie ustalona na podstawie, kto dalej przekica z
    oponą od stara na plecach.

    > Ale moze to da impuls do stworzenia takiego weekendowego przelotu :)
    w sensie taki sworam, tylko z konkurencjami. pff. aktywność fizyczna?
    wyewoluowałem ponad to.

    --
    grzbiet, dragstar, przemyśl