  • 11. Data: 2010-12-24 21:46:32
    Temat: Re: Czy ktoś ma już Nikona D7000
    Od: Les <s...@p...fm>

    Dobrze mieć Canona ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Zdrówka
    Les

  • 12. Data: 2010-12-25 00:35:02
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Dawid napisał:
    > Ciekawe ilu takich baranów napisze jeszcze to samo?

    Dwóch ludzi napisało. No i co, że napisali? Twój post jest dokładnie
    takim samym śmieciem internetowym.
    Maciek

  • 13. Data: 2010-12-25 09:04:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:

    > Dwóch ludzi napisało. No i co, że napisali? Twój post jest dokładnie
    > takim samym śmieciem internetowym.
    > Maciek

    jaka miła świąteczna atmosfera :D

  • 14. Data: 2010-12-26 11:11:26
    Od: "Kosh" <n...@y...com>

    wjdź na forum "nikoniarze.pl"; tam jest od groma opinii o d7k

  • 15. Data: 2010-12-26 12:09:11
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-24 10:40, marcin.STIG.saldat pisze:

    > Czekac na nastepce. :)
    > Skad pomysl, ze jak sie pojawil nowy model z linii 3-cyfrowej, to jest
    > to nastepca ostatniego modelu z linii 2-cyfrowej? Jak sie pojawi D95 to
    > tez mam myslec, ze to nastepca D3 czy D3S albo D3X?

    A odrozniasz liczby 3-cyfrowe od 4-cyfrowych?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 16. Data: 2010-12-28 09:37:21
    Od: "gk" <g...@g...pl>

    Czekac na nastepce. :)
    Skad pomysl, ze jak sie pojawil nowy model z linii 3-cyfrowej, to jest
    to nastepca ostatniego modelu z linii 2-cyfrowej? Jak sie pojawi D95 to
    tez mam myslec, ze to nastepca D3 czy D3S albo D3X?
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

    Z tego co napisali na fotopolis to jest to właśnie następca dwucyfrowego
    D90.
    Tak więc więcej dwucyfrówek nie będzie, będą za to czterocyfrówki.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 17. Data: 2010-12-28 09:57:13
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 24 Gru, 06:47, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> wrote:

    > A odrozniasz liczby 2-cyfrowe od 3-cyfrowych?

    Twoje pytanie powinno być nieco inne, a mianowicie, czy kolega Gil
    będzie potrafił znaleźć różnice w fotkach zrobionych D90 i D7000?

  • 18. Data: 2010-12-31 12:14:42
    Od: Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki <p...@o...pl>

    tutaj masz bardzo fajną dyskusję do D7000, prowadzoną przez dwóch
    pozytywnych "wariatów" - JIMIXa i kicha :)

    http://spfl.pl/forum/index.php/topic,1660.0.html

    --
    Psychotrop vel Grzegorz Lucjan "Laska" von Lasocki / (wytnij _sp)
    p...@o...pl

  • 19. Data: 2011-01-02 00:40:53
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

> [...]
    > http://spfl.pl/forum/index.php/topic,1660.0.html

    > Psychotrop vel Grzegorz Lucjan "Laska" von Lasocki / (wytnij _sp)

    No fajnie. Znów dużo gadania a na koniec parę fotek, które są jednak takie
    sobie.
    Wygląda na to, że znów trzeba posłuchać Kena R. i zapodac max wyostrzanie w
    apoaracie i wszystko będzie git i ok. Tylko jakoś zaufanie do puszki spada po
    takim rozwiązaniu i jakoś tego nie lubie.