  • 11. Data: 2014-01-05 16:11:41
    Temat: Re: Czy kabel monitora mo?e nas ?ledzi??
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 04 Jan 2014 22:05:43 -0600, A.L. napisał(a):

> [...]
    awet-zelazka-wysylaja-spam/

    > Moja maszynka do kawy tez mnie sledzi
    >
    > A.L.

    Czyżbyś przesiąknął do kości i stałeś się rdzennym amerykaninem?
    Do tego typowym amerykaninem, czyli takim, który ufa rządowi?
    No chyba, że podważasz prawdę na temat szpiegowania przez Twoją (nie Twoją)
    NSA...

  • 12. Data: 2014-01-05 17:42:43
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 05 Jan 2014 10:55:14 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:

    >Tak jakbyś nie słyszał co ujawnił Snowden.

    Ujawnil cos na temat przetargow polskich firm? I o tym ze polska
    technologia sie nei pzrebija na swiecie bo NSA posluchuje?

    Poza tym, coraz wiecej kompetentnych osob mowi ze Snowden jest
    podwojnym agentem.

    Poza tym, jako obywatell amerykanski uwazam ze NSA dobrze robi, a
    Snowden pzredzej czy pozniej bedzei wisial.

    A.L.

  • 13. Data: 2014-01-05 17:51:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 10:42:43 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Sun, 05 Jan 2014 10:55:14 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Ujawnil cos na temat przetargow polskich firm? I o tym ze polska
    > technologia sie nei pzrebija na swiecie bo NSA posluchuje?

    Tu nie chodzi o technologie, tylko tania robocizne.

    > Poza tym, jako obywatell amerykanski uwazam ze NSA dobrze robi, a
    > Snowden pzredzej czy pozniej bedzei wisial.

    A gdzie wiara w amerykanska Konstytucje.

    No i to bron obosieczna - NSA podsluchuje, NSA beda podsluchiwac.
    A teraz pamietaj wszystko made in China ...

    J.

  • 14. Data: 2014-01-05 18:01:39
    Od: Jacek <a...@o...pl>

> [...]
    > podwojnym agentem.
    >
    > Poza tym, jako obywatell amerykanski uwazam ze NSA dobrze robi, a
    > Snowden pzredzej czy pozniej bedzei wisial.

    Wywądzący się z PRLu Andrzeju.
    Za zdradę Polski też powinieneś wisieć.:P

  • 15. Data: 2014-01-05 18:05:58
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 05.01.2014 o 05:06 A.L. <a...@a...com> pisze:

    > Rozsmieszyles mnie okropnie.
    No tak ty USA-men jesteś, mózg już ci zdążyli wyprać.
    --

    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2014-01-05 19:10:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 05 Jan 2014 18:05:58 +0100, janusz_k <J...@o...pl> wrote:

    >No tak ty USA-men jesteś, mózg już ci zdążyli wyprać.

    No a ty dalej uwazasz ze polska technologie nie wygrywa z amerykanska
    tylko pzrez podluchy NSA?...

    A.L.

  • 17. Data: 2014-01-05 19:12:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 5 Jan 2014 17:51:30 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tu nie chodzi o technologie, tylko tania robocizne.

    Znaczy, polska tania sila robocza nie pzrebija sie bo NSA podluchuje?

    >A gdzie wiara w amerykanska Konstytucje.

    jakos do tej pory nikt nie kwestionowal niekonstutucjonalnosci NSA

    >No i to bron obosieczna - NSA podsluchuje, NSA beda podsluchiwac.
    >A teraz pamietaj wszystko made in China ...

    Oczywiscie. jak podale tenze Snowden, solysznicy Ameryki podluchiwali
    Ameryke jak najbardziej. A i swoich sojusznikow tez.

    Zas o tym ze Chiny podsluchuja i kradna od lat, nikt nei ma
    watpliwosci

    A.L.

  • 18. Data: 2014-01-05 19:14:34
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 05 Jan 2014 17:04:55 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:

    >Tak, na każdym kroku widać jaką papkę z mózgów mają zrobioną amerykanie.

    Znacznei gorsza papke z mozgow maja zrobiona Polacy. Wystarczy
    poczytac prase. "Zamach Smolenski", "gender", "Polska pod okupacja",
    "Jaroslaw Polske zbaw" - to w koncu 30% spoleczenstwa.

    Przypominam z Biblii przypowiesc o belce w oku

    A.L.

  • 19. Data: 2014-01-05 20:18:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Znacznei gorsza papke z mozgow maja zrobiona Polacy. Wystarczy
    > poczytac prase. "Zamach Smolenski", "gender", "Polska pod okupacja",
    > "Jaroslaw Polske zbaw" - to w koncu 30% spoleczenstwa.

    Od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie, że USA to taki kraj, w którym
    oficjalne stanowisko kształtuje odpowiednik naszej sekty smoleńskiej
    -- "wszyscy na nas dybią, wszyscy chcą się na nas zamachnąć, wszędzie
    mamy wrogów, musimy jeździć po całum świecie i wymachiwać szabelką,
    bo inaczej już by dawno było po nas". W Polsce mamy takich *najwyżej*
    30% i całe szczęście nie są oni przy władzy.

    Jarek

    --
    -- On się miał zamachnąć na mnie, a ja na niego. Po co daleko szukać?
    On przodownik i ja przodownik. To tak uradziliśmy. A ja już wcześniej

  • 20. Data: 2014-01-05 20:19:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Poza tym, coraz wiecej kompetentnych osob mowi ze Snowden jest
    > podwojnym agentem.

    Awansował od razu o dwa oczka do góry?! Przyznam, że temat śledzę
    dość pobieżnie, w dodatku tylko w krajowych mediach, ale z tego co
    do mnie dotarło, sądziłem dotychczas, że to po prostu facet, który
    pracował w jakimś amerykańskim TLS i postanowił ujawnić wkurzające
    go informacje do jakich miał dostęp.

    Jarek

    --
    Szpion eto ich, razwiedczik -- eto nasz.