  • Data: 2009-11-26 09:54:31
    Temat: Re: Czy jestem skazany na matryce TN?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces Q <n...@s...pl> zwrócił błąd:

    > swoja droga - widziales starego colina czy quake2 na tym cPVA?
    > nie wiem jak Tobie, ale mi przeszkadzaja sprzetowe ghost-cars'y :)
    >
    > cPVA to fajny ekran, ale podczas szybkich "scen"
    > nastepuje masakryczna pikselioza...

    Do tego jest system kompensacji, który w jednym monitorze będzie (mniej
    więcej) dobry a w drugim nie, przy tym samym panelu. Akurat wymienione
    samsungi są pod tym względem takie sobie, poza tym ten niby 8 ms ma
    średnio 20 ms a max powyżej 70 ms. Stąd ten ghosting jest całkiem
    zauważalny.

    Dosyć dobrze radzą sobie monitory HP LP2475W czu Dell U2410, używam tego
    ostatniego. Wg. testu w trybie dla graczy ma max. 20 ms lag, do tego
    całkiem dobrze niweluje lag. Jednak na TN byłoby jeszcze lepiej, więc
    albo rybki albo akwarium.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8