  • 1. Data: 2011-12-17 16:27:12
    Temat: Czy jest taka "mini listwa zerowa" ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    W jednym miejscu chce spiac z 10-15 luzno wiszacych kabelow 4 x fi 0,5-1,0.
    No i chcialbym aby to bylo w miare rozlaczalne. Czyli chce wypiac jeden to
    to robia, lub chce dodoac to tez nei ma problemu. Przy kablach z 230V to
    mozna by uzyc list zerowych. Ale czy jest cos takiego dla malych przekrojow
    ? Aby bylo to przez to krotsze, i te kabelki mocno tam tzrymaly pod
    srubkami.
    Lub moze istnieja inne rozwiazania ?

    Fantom

  • 2. Data: 2011-12-17 16:35:36
    Temat: Re: Czy jest taka "mini listwa zerowa" ?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    KRONE?????????????????????????????????????????????

  • 3. Data: 2011-12-17 20:18:29
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > KRONE?????????????????????????????????????????????

    Hmmm. A mozesz wskazac mi konkretny produkt ??

    Fantom

  • 4. Data: 2011-12-17 21:25:08
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-17 21:18, Fantom pisze:

    > Hmmm. A możesz wskazac mi konkretny produkt ??

    temu ci to znaków interpunkcyjnych używać nie potrafi chodzi zapewne i
    łączówki LSA i podobne.

    http://www.propeller.pl/index.php?option=com_content
    &view=article&id=2&Itemid=4

    Ale nie tylko krone robi takie rzeczy, nasz rodzimy AGMAR też i wielu
    innych.

  • 5. Data: 2011-12-18 00:57:07
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekrojow ? Aby bylo to przez to krotsze, i te kabelki mocno tam tzrymaly

    Nawietl bardziej Twój psychiczny problem.
    Bo jako elektryk nie kumam terminu "w miarę rozłanczalne".
    Litwa zaciskowa z zaciskami śrubowymi nie zaspokaja Twych
    "w miarę" potrzeb?

    Feromon

  • 6. Data: 2011-12-18 12:07:53
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > temu ci to znaków interpunkcyjnych używać nie potrafi chodzi zapewne i
    > łączówki LSA i podobne.
    >
    > http://www.propeller.pl/index.php?option=com_content
    &view=article&id=2&Itemid=4

    No ale LSA chyba nie spelniaja moich wymogow ? Czy tam jest tak, ze sa np po
    15 polaczonych (jeden obwod) ?

    Fantom
    ps. Nie wspominajac o tym, ze zapinanie nie jest szybkie (noz), a odpinanie
    uszkadza kabelek w tym miejscu i jest juz wtedy do skrocenia tylko.

  • 7. Data: 2011-12-18 12:09:14
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Nawietl bardziej Twój psychiczny problem.
    > Bo jako elektryk nie kumam terminu "w miarę rozłanczalne".
    > Litwa zaciskowa z zaciskami śrubowymi nie zaspokaja Twych
    > "w miarę" potrzeb?

    Jak najbardziej zaspokoja ! Przeciez napisalem w pierwszym poscie. Tylko nie
    udalo mi sie znalezc takiej listwy na male srednice - tak jak napisalem.

    Fantom

  • 8. Data: 2011-12-18 12:27:54
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Fantom wrote:

    > Jak najbardziej zaspokoja ! Przeciez napisalem w pierwszym poscie. Tylko
    > nie udalo mi sie znalezc takiej listwy na male srednice - tak jak
    > napisalem.

    Przeczytaj jeszcze raz co i jak napisałeś. Osoby postronne nie muszą tego
    zrozumieć. Spinasz po parze, czy więcej do kupy. Masz płytkę (lub możesz ją
    mieć), czy wszystko w powietrzu.

    Waldek

  • 9. Data: 2011-12-18 22:58:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > przekrojow ? Aby bylo to przez to krotsze, i te kabelki mocno tam tzrymaly

    Widziałem w ofercie sklepu z alarmami, ale nie pamiętam jakiego, taką
    listwę.
    Zaciski śrubowe wlutowane w płytkę zwierająca wszystkie wyprowadzenia,
    całość w małym plastikowym pudełku.
    Podobne do:
    http://sklep.delta.poznan.pl/laczowka-zasilania-lz-8
    -e_c615_p3467.html?ps_session=6a72c10315c3865234c38b
    2a48fdeccd

    ale bez gniazd bezpieczników i wszystko zwarte razem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2011-12-19 07:33:01
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > zrozumieć. Spinasz po parze, czy więcej do kupy. Masz płytkę (lub możesz

    No jezeli pisalem o listwach zerowych, to mialem na mysli, ze chce spiac
    wiecej niz pare - bo po co listwa zerowa ? Podsumowujac, chcialbym miec 4
    mini listwy zerowe, na kabelki o malej srednicy, i z 15 srubkami kazda.
    Oczywsicie te "15" srubek to na oko. Jak bedzie np 7 to tez przezyje - bede
    wpinal po dwa kabelki w kazdy otwor.

    Fantom