  • Data: 2022-08-30 10:46:24
    Temat: Re: Czy jest taka droga? 50->120 km/h
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Aug 2022 17:45:10 +0200, T. wrote:

    > Dyskusja jest bezprzedmiotowa - złapali go w miejscowości Sierakówek na
    > DK60 między Gostyninem a Kutnem. Jakby jechał przepisowo, to najwyżej 90
    > km/godz. Ale cóż - jest kierowcą BMW (Bardzo Mała Wyobraźnia).

    A jest tam jakas ekspresowka, zeby sie mogl tak tlumaczyc?
    Albo choc DOL z 4 pasami ruchu?
    Czy to juz tylko Mastera dopowiedz?

    Zobaczyl kawał prostej drogi, to depnąl, sam tak robie, wiec pretensji
    mial nie będę. I 90 mam w .... a BMW nie jezdze.

    Podobna sytuacja - jade z Belchatowa do Wroclawia, dk8, odcinek
    przypomina to dk60, i w radiu slysze jak sluchacz dzwoni
    "bo niektorzy na drodze przez las to nawet 90 jadą".

    Popatrzylem w prawo - las, popatrzylem w lewo - las. Popatrzylem
    na licznik - hmmmm :-)
    A potem są wypadki, bo sarna wyskoczyla :-)

    J.