  • Data: 2022-08-30 14:55:58
    Temat: Re: Czy jest. Do bezmózga.
    Od: "Tadek" <l...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:teks1r$bss$2$Cav@news.chmurka.net...

    > Własne myślenie zastępuje u niego przepis.

    Własne myślenie bardzo często jest obarczone błędem.
    W rezultacie skutki własnego myślenia mogą być tragiczne.

    > Ot taki bezmózg, posłuszny wobec władzy, która mu coś nakazuje BO TAK.

    Nie rozumiesz po co jest prawo. Taki bezmózg myśli że mu wolno, bo jest
    silniejszy.
    Prawo nie jest ustanawiane przez władzę. Prawo ustanawiają przedstawiciele
    demokratycznie wybrani przez obywateli.
    Władza jest od tego, aby kontrolować przestrzeganie prawa.

    Jeżeli nie podoba ci się jakieś prawo, to znajdź większość i doprowadź
    do zmiany tego prawa.

    Możliwe że zbyt zawile napisałem i bezmózgi mogą nie zrozumieć.