  • Data: 2016-07-04 23:12:27
    Temat: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > No to napisałem, ze jak mieszka u mamusi.
    > W innym przypadku musi miec skads mieszkanie.

    po mamusi, po tatusiu wcale nie takie rzadkie.

    > Czyli albo dodaj do tego rate kredytu albo koszty wynajmu.
    >
    > 295 za czynsz to malutko - ja płace około 380 za 50m i to jest u
    > nas tanio.
    > Komory nie uzywa...?
    > No tak, po co mu komóra jak ma samochód...

    silent bob powiedzmy, do niego dzwonią abonamenty

    > Tylko ze do tego samochodu trzeba cos nalac - to jakeis 400
    > miesiecznie. Trzeba czasami cos naprawic - czasem za 100, czasem
    > za 1000... trzeba ubezpieczyc - to jakies 50zł miesiecznie.
    >
    > Oby mu na chleb z masłem i musztarde starczyło...

    Twoja odpowiedz potwierdza jaka jest przepaść pomiędzy Olsztynem i
    Poznaniem. W Olsztynie 2500 netto to zawrót głowy.

    Mnóstwo znajomych w różnym wieku ma stojące samochody pod blokiem i to
    nie stare. Ale jednak je opłaca za ostatni grosz bo nie chcą się
    poczuć jak dziady per pedes. Cały wic polega na tym żeby nie tankować
    ale zachować możliwość/gotowość jeżdzenia w nocy o północy, do lekarza
    itp. Mieć samochód zawsze jest sens.

    I na ch. mi te szesnaście jezior w mieście i zapierający dech
    widok z balkonu ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.