    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 3 Jul 2016 04:59:08 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    From: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 13:05:35 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Za 15 zł taksówką niedaleko zajedziesz, ale jeśli już, to bierz Ubera,
    > tak z połowę, jeśli nie 2x dalej za 15zł zajedziesz, zwłaszcza w taryfie
    > nocnej ;)
    >
    > Ad meritum - w Warszawie się nie opłaca, komunikacja miejska jest dobrze
    > rozwinięta, rowerem jeździ się dobrze. Pomijam wyjątki gdzie ktoś musi
    > szybko i często się przemieszczać w jakichś dziwnych relacjach.
    >
    > Tak jak napisałeś - kwestia przekalkulowania. W tym jest problem u
    > ludzi. A potem widzę osoby, które zarabiając 2000zł mają swój samochód.
> [...]

    Tylko że wszyscy skupili się na kosztach bezpośrednich
    Czyli auto + paliwo.

    A miejsce parkingowe a tak naprawdę dwa.

    mój garaż kosztuje mnie 900/12 podatku
    +
    musiałem za niego dać 30 tysięcy złotych
    +
    na każdym zebraniu wspólnoty jest problem miejsc parkingowych

    I z drugiej strony.
    Muszę czesto jeżdzić do lekarza.
    Tylko że przychodnia jest TUŻ przy strefie płatnego parkowania.
    Parking jest tylko że go nie ma bo ludzie parkują tuż przy strefie.

    I jeszcze jedno miejsce
    Jest sobie Centrum Handlowe Bonarka obok jest centrum biurowe
    ok 100 tys m2. Czyli z 8 tys ludzi tam pracuje.
    Efekt znajdź w CH miejsce do parkowania w zwykłych dzień roboczy.

    Zadam pytanie inaczej
    Za kilka tygodni pojadę na parpetówkę do kuzyna
    policzyłem na 350 mieszkań jest 301 wyznaczonych miejsc
    parkingowych na osiedlu wg strony internetowej.
    Myślicie że będzie problem z miejscem?