  • 1. Data: 2012-12-01 16:31:24
    Temat: Czy jest możliwe ?
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Wykorzystanie telefonu ze słuchawką (dodatkowo) jako transmiter komunikatów
    po BT z nawigacji GPS ?
    Dodam że telefon z Androidem. Może jakaś aplikacja?

    Wiesiek

  • 2. Data: 2012-12-01 19:15:11
    Temat: Re: Czy jest możliwe ?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    GPS 2 Bluetooth
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.caj
    ax.gps2bt2&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwO
    SwiY29tLmNhamF4LmdwczJidDIiXQ..
    ShareGPS
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.jil
    lybunch.shareGPS&feature=also_installed#?t=W251bGwsM
    SwxLDEwNCwiY29tLmppbGx5YnVuY2guc2hhcmVHUFMiXQ..

    Znalezione dzieki slowom kluczowym "tethering gps" w Google.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2012-12-01 19:35:00
    Temat: Oczywiscie
    Od: "Q" <n...@s...org>

    ze jest mozliwe.

  • 4. Data: 2012-12-01 23:36:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 Dec 2012 19:15:11 +0100, astro
    <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote:
    > Znalezione dzieki slowom kluczowym "tethering gps" w Google.

    Ale koledze chyba chodziło o komunikaty "skrec w lewo, dalej prosto"
    itp. :) żeby mógł w słuchawkach BT słuchać.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2012-12-02 14:59:17
    Temat: Odp: Czy jest możliwe ?
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Ale koledze chyba chodziło o komunikaty "skrec w lewo, dalej prosto"
    itp. :) żeby mógł w słuchawkach BT słuchać.

    --
    Marek

    Tak jest, tak jest.
    Przepraszam jeśli niedokładnie wyartykułowałem mój problem.

    Wiesiek

  • 6. Data: 2012-12-02 15:04:14
    Temat: Re: Odp: Czy jest możliwe ?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Dec 2012 14:59:17 +0100, "Wiesiek von Kl. Peterwitz"
    <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Tak jest, tak jest.
    > Przepraszam jeśli niedokładnie wyartykułowałem mój problem.

    Ale to powinno działać tak jak odtwarzanie muzyki przez słuchawki.
    Każda słuchawka bt ma bt audio, więc powinno tu działać.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2012-12-02 16:26:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Dec 2012 15:04:14 +0100, Marek napisał(a):
    > On Sun, 2 Dec 2012 14:59:17 +0100, "Wiesiek von Kl. Peterwitz"
    >
    > Ale to powinno działać tak jak odtwarzanie muzyki przez słuchawki.
    > Każda słuchawka bt ma bt audio, więc powinno tu działać.

    Ale system w nawigacji niekoniecznie potrafi przekierowac,
    sluchawka potrzebna tez do telefonu - a nie wszystkie da sie sparowac z
    dwoma urzadzeniami.

    I jak rozumiem, to kolega chcialby aby telefon robil za posrednika ... a to
    chyba niewiele sluchawek potrafi.

    Na szczescie czlowiek ma dwoje uszu i moze dwie sluchawki zalozyc :-P

    J.

  • 8. Data: 2012-12-02 19:13:37
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    > I jak rozumiem, to kolega chcialby aby telefon robil za posrednika ... a
    > chyba niewiele sluchawek potrafi.

    Chcę aby telefon komórkowy z wpiętą do niego słuchawką, z włączonym BT,
    odbierał (pośredniczył) komunikaty po BT z GPSa. Czy to jest możliwe -
    komórka z Androidem.

    Chodzi o to aby wykorzystać będące z komórkami słuchawki tzw. dokanałowe.
    Dlaczego takie - bo mi sie zmieszczą do ucha pod kask motocyklowy.

    (I wiem że sa specjalne systemy dedykowane dla motocyklistów.)

    Wiesiek

  • 9. Data: 2012-12-02 23:21:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Dec 2012 16:26:42 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale system w nawigacji niekoniecznie potrafi przekierowac,

    Nie bardzo rozumiem co chcesz przekierowywac. To jest poza aplikacja.
    Jeśli działa odtwarzanie (muzyka, nawigacja cokolwiek z pcm) to
    słychać to w słuchawce i nie ma znaczenia co się odtwarza i nie ma
    znaczenia czy jedno źródło gra czy kilka, mixer to "sumuje" i wysyła
    po bt.
    I Jeśli przychodzi połączenie to pcm jest mutowany i słuchać tylko
    rozmówcę.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2012-12-02 23:34:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Dec 2012 23:21:59 +0100, Marek napisał(a):
> [...]
    > słychać to w słuchawce i nie ma znaczenia co się odtwarza i nie ma
    > znaczenia czy jedno źródło gra czy kilka, mixer to "sumuje" i wysyła

    To jak masz telefon.
    A jak to jest dedykowana nawigacja ... niestety, mam tylko takie bez BT, to
    nawet nie wiem czy jakby mialy to by potrafily wyslac do sluchawki, czy
    tego profilu w ogole nie maja.

    Profile sa nawiasem mowiac dwa, a moze nawet wiecej - HS, A2DP, HFP,
    i nie jestem taki pewien czy jaj nie bedzie, jak sie okaze ze sluchawka
    tylko jeden obsluguje ..

    J.