  • 1. Data: 2012-11-30 13:09:11
    Temat: Przekroczenie pakietu w Blueconnect.
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Udało mi się o 1GB przekroczyć pakiet danych w t-mobile. Mam się zacząć
    bać? Doliczą mi coś do faktury, mozna sie potem z nimi układać żeby
    anulowali płatność np. jak wezmę większy pakiet?

    Proszę o odpowiedź bo jestem trochę zestrany ;)

    Marcin

  • 2. Data: 2012-11-30 18:35:52
    Temat: Re: Przekroczenie pakietu w Blueconnect.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marrcino" napisał:

    > Udało mi się o 1GB przekroczyć pakiet danych w t-mobile.

    Taryfa i jej regulamin oczywiście tajne łamane na poufne?

    > Mam się zacząć bać?

    Jak każdy, kto ma abonament bez "lejka".

    > Proszę o odpowiedź bo jestem trochę zestrany ;)

    To widać. Trzeźwo myślący człowiek najpierw sprawdziłby w regulaminie, a w
    razie wątpliwości zapytał na grupie, podając choćby podstawowe informacje,
    zamiast w panice bełkotać bez sensu.

    JoteR