  • 1. Data: 2012-11-30 13:23:30
    Temat: Play z nakretek
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    wiadomo ze mozna doladowac max 8 razy w miesiacu
    Jak jest miesiac liczony? Kalendarzowy powiedzmy od 1 do 30 listopada czy 30
    dni powiedzmy od 5 listopada do 4 grudnia

  • 2. Data: 2012-11-30 22:48:34
    Temat: Re: Play z nakretek
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-30 12:23:30 +0000, "kowtow" <k...@p...onet.pl> said:

    > wiadomo ze mozna doladowac max 8 razy w miesiacu
    > Jak jest miesiac liczony?

    Tak, jak napisali u siebie:

    "...Aby otrzymać doładowanie, musisz posiadać głosową ofertę na kartę w
    Play. Ważność środków to 30 dni. W miesiącu..."

    I tam jest właśnie to opisane.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-11-30 22:53:23
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Tak, jak napisali u siebie:
    >
    > "...Aby otrzymać doładowanie, musisz posiadać głosową ofertę na kartę w
    > Play. Ważność środków to 30 dni. W miesiącu..."

    > I tam jest właśnie to opisane.

    Wiem potrafie czytac ze zrozumieniem ale tylko tekst pisany przez ludzi
    rozumnych a nie belkot ktory mozna dwojako interpretowac.
    Prosilem o rade ludzi ktorzy praktycznie to przecwiczyli.

  • 4. Data: 2012-11-30 23:54:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 30 Nov 2012 13:23:30 +0100, "kowtow"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >wiadomo ze mozna doladowac max 8 razy w miesiacu
    >Jak jest miesiac liczony? Kalendarzowy powiedzmy od 1 do 30 listopada czy 30
    >dni powiedzmy od 5 listopada do 4 grudnia

    Miesiąc kalendarzowy się liczy. Od 1 do 30 listopada. W grudniu będzie
    od 1.12.2012r. do 31.12.2012 będzie można doładować tyle że nie radzę
    doładowywać 30 bądź 31 grudnia bo pewnie będą problemy tak jak w
    tamtym roku bo system będzie przeciążony, jak ktoś chce sobie konto
    promocyjne przedłużyć to lepiej niech to zrobi trochę wcześniej.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-12-01 14:57:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-30 21:53:23 +0000, "kowtow" <k...@p...onet.pl> said:

    > Wiem potrafie czytac ze zrozumieniem

    To czego nie zrozumiałeś czytając tamto precyzyjne określenie miesiąca?

    > ale tylko tekst pisany przez ludzi
    > rozumnych

    Tam nie ma bełkotu.
    Kluczowy jest następny wyraz.
    Napisz, że nie zrozumiałeś, co oznacza.
    ;>>>

    > a nie belkot ktory mozna dwojako interpretowac.

    Tam jest jednoznaczne określenie.
    Zacytuj, podkreśl i napisz, że nie rozumiesz.

    > Prosilem o rade ludzi ktorzy praktycznie to przecwiczyli.

    Praktycznie jest dokładnie tak, jak opisano to na stronie.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-12-01 15:46:36
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    No ja wiem co to jest miesiac od pierwszego do ostatniego dnia miesiaca ale
    w toku rozumowania piszacego regulamin to juz nie koniecznie.
    Przerabialem cos podobnego to jak bylo raz w tygodniu i jezeli zostalo
    przekroczone 7 dni to w rozumowaniu twardoglowego to juz nie bylo raz w
    tygodniu

  • 7. Data: 2012-12-02 17:09:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-01 15:46:36 +0100, "kowtow" <k...@p...onet.pl> said:

    > No ja wiem co to jest miesiac od pierwszego do ostatniego dnia miesiaca ale

    Ale na stronie jest precyzyjnie to nazwane.
    Może przeczytaj to w końcu?

    > w toku rozumowania piszacego regulamin to juz nie koniecznie.

    Brednia - jest tam PRECYZYJNIE określone o jaki miesiąc chodzi.
    ;>>>

    --
    Bydlę