    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy jest możliwe ?
    Date: Sun, 2 Dec 2012 23:34:47 +0100

    Dnia Sun, 02 Dec 2012 23:21:59 +0100, Marek napisał(a):
    > On Sun, 2 Dec 2012 16:26:42 +0100, "J.F."
    >
    > Nie bardzo rozumiem co chcesz przekierowywac. To jest poza aplikacja.
    > Jeśli działa odtwarzanie (muzyka, nawigacja cokolwiek z pcm) to
    > słychać to w słuchawce i nie ma znaczenia co się odtwarza i nie ma
    > znaczenia czy jedno źródło gra czy kilka, mixer to "sumuje" i wysyła
    > po bt.

    To jak masz telefon.
    A jak to jest dedykowana nawigacja ... niestety, mam tylko takie bez BT, to
    nawet nie wiem czy jakby mialy to by potrafily wyslac do sluchawki, czy
    tego profilu w ogole nie maja.

    Profile sa nawiasem mowiac dwa, a moze nawet wiecej - HS, A2DP, HFP,
    i nie jestem taki pewien czy jaj nie bedzie, jak sie okaze ze sluchawka
    tylko jeden obsluguje ..

    J.