  • 1. Data: 2012-11-30 13:15:55
    Temat: jaki smartfon-z klawiszami i funkcja hot spot
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Kolega nieusenetowy ma problem. Chciałby telefon ze zwykłą klawiaturą
    numeryczną, z dużymi klawiszami (ma grube łapska) wszelkie dotykowce
    odpadają. Aparat musi posiadać javę i wifi z funkcją udostępniania
    połączenia jako hotspot. Mile widziana Nokia, ale niekoniecznie. Jest w
    ogóle coś takiego? E52 i E55 mu nie pasują.

  • 2. Data: 2012-11-30 13:18:10
    Temat: Re: jaki smartfon-z klawiszami i funkcja hot spot
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Dennis" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączenia jako hotspot. Mile widziana Nokia, ale niekoniecznie. Jest w
    > ogóle coś takiego? E52 i E55 mu nie pasują.

    Zapomniałem dopisać jeszcze, że telefon ma być dostępny w sprzedaży jako
    nowy i nieużywany.

  • 3. Data: 2012-12-01 14:23:50
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Dennis wrote in <news:50b8a37c$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    > Aparat musi posiadać javę i wifi z funkcją udostępniania
    > połączenia jako hotspot.

    Moze cos na Androidzie (ma systemowa aplikacje WiFi Hotspot) i sprzetowa
    klawiatura? HTC Desire Z powinen byc wygodny w obsludze nawet dla osoby z
    duzymi palcami. Samsung B7510 Galaxy Pro i Samsung i5510 Galaxy 551 pewnie
    maja mniejsze klawisze.

    www.androidphonesarena.com/2011-android-phones.php
    www.androidphonesarena.com/2010-android-phones.php
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2012-12-03 21:24:52
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-30 13:18, Dennis pisze:
    > Użytkownik "Dennis" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zapomniałem dopisać jeszcze, że telefon ma być dostępny w sprzedaży
    > jako nowy i nieużywany.

    I jeszcze na dodatek z klapką.. Od dawna czegoś takiego szukam..

  • 5. Data: 2012-12-03 23:20:33
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 03-12-2012 21:24, Trybun wrote:

    >I jeszcze na dodatek z klapką.. Od dawna czegoś takiego szukam..

    Takie rzeczy to tylko w erze.
    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 6. Data: 2012-12-05 05:58:48
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Takie rzeczy to tylko w erze.

    A jak wiadomo, ery już nie ma.

    Jingiel

  • 7. Data: 2012-12-05 19:08:48
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-05 05:58, Jingiel pisze:

    > A jak wiadomo, ery już nie ma.
    >

    > Jingiel

    A także sensownych telefonów z klapką.

  • 8. Data: 2012-12-07 18:25:10
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 05-12-2012 19:08, Trybun wrote:

    >A także sensownych telefonów z klapką.

    Jak ja płakałem kiedy zmieniałem swoją S65 na smartfon...
    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 9. Data: 2012-12-08 17:57:48
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-07 18:25, Filip454 pisze:

    > Jak ja płakałem kiedy zmieniałem swoją S65 na smartfon...

    Mam nadzieję że jeszcze wrócą telefony z klapką do łask.

  • 10. Data: 2012-12-08 19:00:04
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 08 Dec 2012 17:57:48 +0100, Trybun napisał(a):

    > Mam nadzieję że jeszcze wrócą telefony z klapką do łask.

    A to już nie ma takich? Slidery nadal są produkowane.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D