  • 11. Data: 2011-09-16 11:00:54
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-16 08:19:13 +0000, "John Doe" <j...@u...com> said:

    > 29gr normalsi, czyli ględząc powiedzmy 4 minuty zabulę ~1,16zł,

    A o czym rozmawiasz przez cztery minuty z obcymi osobami, do których
    dzwonisz, choć nie masz do nich żadnego interesu?
    (zaintrygowało mnie to)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-09-16 11:07:04
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 16-09-2011 10:19, John Doe rzecze:

    > 29gr normalsi, czyli ględząc powiedzmy 4 minuty zabulę ~1,16zł, a taki
    > gad w play kosztowałby ponad 3zł, więc nie mów mi że to są grosze, proszę.

    No toż dokładnie tak pisałem- oszczędziłeś 2 złote.
    Parkujesz też na trawniku, żeby na opłacie za parking
    przed urzędem/szpitalem zaoszczędzić?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 13. Data: 2011-09-16 11:43:32
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Stary ja tu widze, że masz wielki kompleks z Play. Przenieś się tez do
    > Play i będziem miał za darmo do Play a do innych tyle minut, że nie
    > wygadasz w miesiąc - przynajmniej aj nie daje rady wygadać ok 350
    > minut na miesiąc.

    Będę po nich jechał jak po łysej kobyle, póki się nie znormalizują.
    Wolę swoją sieć, ma fajne pakiety, atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.
    Potrzebujesz minut, bo nikt do Ciebie na play dzwonić nie będzie.

  • 14. Data: 2011-09-16 11:45:05
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A o czym rozmawiasz przez cztery minuty z obcymi osobami, do których
    > dzwonisz, choć nie masz do nich żadnego interesu?
    > (zaintrygowało mnie to)

    Odzwaniam w sprawie interesów, załatwiam coś, pytam o oferty, szukam
    informacji, a niby po co miałbym dzwonić do kompletnie obcych osób i
    skąd brać ich numery? Co za pomysł w ogóle. Skoro gdzieś dzwonię to
    chyba jasne, że w jakiejś sprawie.

  • 15. Data: 2011-09-16 11:47:00
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid>
    napisał w wiadomości news:j4vakp$65e$2@news.onet.pl...
    >W dniu 16-09-2011 10:19, John Doe rzecze:

    > No toż dokładnie tak pisałem- oszczędziłeś 2 złote.
    > Parkujesz też na trawniku, żeby na opłacie za parking
    > przed urzędem/szpitalem zaoszczędzić?

    I to ma być mało? 2 złote z jednej rozmowy, zakładając jedną dziennie,
    to przez miesiąc 60zł które miałbym spuścić w kiblu zwanym play?
    Przykład z parkowaniem jakiś nietrafiony, ale jeśli godzina pod
    szpitalem kosztuje 6zł, a 20 metrów dalej na placu 3zł, to chyba jasne
    co wybieram.

  • 16. Data: 2011-09-16 11:47:04
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 13:43:32 +0200, John Doe napisał(a):

    > Będę po nich jechał jak po łysej kobyle, póki się nie znormalizują.
    > Wolę swoją sieć, ma fajne pakiety, atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.

    taaaaa... atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.
    Powiedz jeszcze, że to Plus, to umrę ze śmiechu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 17. Data: 2011-09-16 11:47:28
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1i2bglssl311t$.dlg@lepper.institute.com...

    > taaaaa... atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.
    > Powiedz jeszcze, że to Plus, to umrę ze śmiechu.

    Nie, to owoc cytrusowy i mówię o ofercie na kartę

  • 18. Data: 2011-09-16 11:51:03
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "John Doe" <j...@u...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wolę swoją sieć, ma fajne pakiety, atrakcyjne stawki i ciekawe promocje.
    > Potrzebujesz minut, bo nikt do Ciebie na play dzwonić nie będzie.

    Nie stary mylisz sie, dzwonią. Oni już dzwonią i znajomi i obcy.

  • 19. Data: 2011-09-16 12:25:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mz" <a...@w...pl> wrote in message

    > Nie jestem żadnym przebierańcem. Jestem człowiekiem, który przeliczył ile
    > kosztuje go abo w Erze i ile za to Era mi daje a ile będe miał w Play. A
    > to, że wasi operatorzy naliczają wam więcej, coż mało mnie to ..... ;) Ci,
    > którzy chcą dzwonią do mnie.

    A pomyślałeś o tym, że Play ma taniej dla Ciebie bo ma drożej dla innych?
    Przecież to ile firma płaci za wejście do sieci Playa zależy od Playa...
    Ty po prostu przenosisz część swoich kosztów na barki dzwoniących do Ciebie.

  • 20. Data: 2011-09-16 12:27:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Doe" <j...@u...com> wrote in message
> [...]
    > informacji, a niby po co miałbym dzwonić do kompletnie obcych osób i skąd
    > brać ich numery? Co za pomysł w ogóle. Skoro gdzieś dzwonię to chyba

    I jak dzwonisz do firmy aby kupic coś za 2100zł to będzie dla Ciebie
    miało znaczenie że ta rozmowa Cię będzie kosztować 3zł czy 1,16?