  • Data: 2019-04-09 17:00:39
    Temat: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek S <p...@s...com> writes:

    > Tak, pamiętam. Szczególnie, że ja również :-D :-D A już w
    > szczególności w aspekcie robienia matryc FF 50Mpx. Większy szum (ups.
    > miało być mniejszy SNR) i wady optyki zatrą sens ich istnienia.

    Aparaty z cropem ~1.5 i >20 Mpix były już dawno i ani wady optyki nie
    były specjalnym problemem, ani SNR.
    Kwestia potrzeb. Niektórzy potrzebują rozdzielczości (i mogą dać światła
    tyle ile trzeba i nawet dowolny HDR), a inni robią zdjęcia wymagające
    dużych pikseli.

    > Przymierzałem się na przesiadkę na model A99 II ale mi przeszło. Już
    > prędzej w bezlusterkowce wejdę. A7RIII chyba jest już na tyle
    > dojrzałym sprzętem by się zainteresować nim.

    Tak, te A7 to jest chyba lepszy kierunek.
    --
    Krzysztof Hałasa