  • 71. Data: 2014-02-07 14:03:11
    Temat: Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-06 22:32, ALEX Alpha MR pisze:
    (...)
    > Szkoda. Skoro jesteś aż do bólu konkretny i drobiazgowy, to mógłbyś
    > skonkretyzować cóż to jest szybka ładowarka ;-)

    Mogę odpowiedzieć na pytanie z tematu - tak, istnieją ładowarki
    samochodowe 1A :)

  • 72. Data: 2014-02-07 17:19:37
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 07 Feb 2014 14:03:11 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > (...)
    >
    > Mogę odpowiedzieć na pytanie z tematu - tak, istnieją ładowarki
    > samochodowe 1A :)

    I nagle wszystko stało się oczywiste :-)

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 73. Data: 2014-02-07 18:07:21
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Marek <p...@s...com> wrote:

    > Smarfony nawet nie używane tygodnia nie wytrzymają.

    Ciekawa opinia. Glupia, ale ciekawa.

    > No więc nie posiadasz adekwatnych doświadczeń pozwalających na merytoryczną
    dyskusję.

    Niestety, trudno twoje rewelacje skomentowac inaczej, niz gimbusiarskim
    "chyba ty".

  • 74. Data: 2014-02-07 21:16:09
    Temat: Re: Tanie telefony w realu...
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-02-07 11:51, Trybun pisze:
    > Potem mówiłeś, że mam problemy z szybkością ładowania bo mam
    > chińszczyznę.

    A widzialeś gdzieś japońszczyznę lub amerykańszczyznę?
    Ja widzę wszystko made in china. Widocznie teraz ta made in china najlepsza?

    --
    animka

  • 75. Data: 2014-02-07 23:54:23
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-06 22:04, ALEX Alpha MR pisze:

    > Niestety nie. Szybkość łądowarki oznacza właśnie gotowość do ładowania
    > dużym prądem.

    Dzięki! Zaraz się przeproszę z całym tabunem ładowarek jakie mam o
    wydajności 1A lub więcej. Mi się po prostu wydaje, że ładują po 9h
    telefon. Muszę mantrować, że są szybkie i tylko ja mam prywatne zwidy,
    że jest inaczej :-D

    Marek

  • 76. Data: 2014-02-08 00:02:02
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-06 21:17, Artur Maśląg pisze:

    > Co gorsze - mam dziwne wrażenie, że jakoś w zeszłym roku temat
    > rozpoznawałeś i wracasz do tego z lamerskim pytaniem, które można
    > uznać za prowokację :>

    Ależ oczywiście, ze rozpoznawałem i rozpoznałem. Chciałem podzielić się
    z Alexem tą wiedzą ale nie daję rady. Moje rozpoznanie polegało na tym,
    że dowiedziałem się dlaczego mimo dużej wydajności prądowej ładowarki
    (ogólnie - bez podziału na samochodowe i sieciowe) bywają wolne.

    Mając tą wiedzę, w niniejszym wątku pytam o markę i model ładowarki
    samochodowej, która wystawia sygnalizację do telefonu po to abym nie
    ładował na pół gwizdka. Czy to pytanie jest w 1% lamerskim??

    Na koniec dodam, że dostałem kilka propozycji, kupiłem, zadziałało,
    podziękowałem autorowi więc cel osiągnięty.

    Marek

  • 77. Data: 2014-02-08 13:11:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-08 00:02, Marek pisze:
    (...)
    > Mając tą wiedzę, w niniejszym wątku pytam o markę i model ładowarki
    > samochodowej, która wystawia sygnalizację do telefonu po to abym nie
    > ładował na pół gwizdka. Czy to pytanie jest w 1% lamerskim??

    To pytanie nie, ale w temacie jest "czy istnieją" :P

    > Na koniec dodam, że dostałem kilka propozycji, kupiłem, zadziałało,
    > podziękowałem autorowi więc cel osiągnięty.

    Myślę, że dobrze by było ewentualnie przedstawić w jednym postingu
    listę ładowarek, które spełniają te wymagania :)

  • 78. Data: 2014-02-08 16:31:58
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-08 13:11, Artur Maśląg pisze:

    > To pytanie nie, ale w temacie jest "czy istnieją" :P

    Niestety Temat za krótki aby tam wcisnąć pełny opis sprawy.

    > Myślę, że dobrze by było ewentualnie przedstawić w jednym postingu
    > listę ładowarek, które spełniają te wymagania :)

    Listy nie znam a post z tą jedną wybraną umieściłem już dawno.

    Marek

  • 79. Data: 2014-02-08 18:36:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-08 16:31, Marek pisze:

    > Niestety Temat za krótki aby tam wcisnąć pełny opis sprawy.

    Co tam chciałeś wciskać? Pytanie "czy istnieją" pozostaje takim jakie
    postawiłeś, czyli tak jak je podsumowałem.

    > Listy nie znam a post z tą jedną wybraną umieściłem już dawno.

    Przed "chwilą" czytałem:
    "
    Na koniec dodam, że dostałem kilka propozycji, kupiłem, zadziałało,
    podziękowałem autorowi więc cel osiągnięty.
    "
    Pozostanę przy tym co napisałem - możesz również uzupełnić listę
    o takie ładowarki, które warunków nie spełniają. To może być pomocne
    dla innych na przyszłość, by nie padały pytania "czy istnieją ładowarki
    samochodowe 1A" :P

  • 80. Data: 2014-02-09 18:57:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-08 18:36, Artur Maśląg pisze:

    > Co tam chciałeś wciskać? Pytanie "czy istnieją" pozostaje takim
    > jakie postawiłeś, czyli tak jak je podsumowałem.

    Robi się z tego druga niepotrzebna dyskusja.
    Pytanie na forum składa się z tematu i rozwinięcia. Ty ograniczyłeś się
    do skomentowania fragmentu wyrwanego z kontekstu. A czemu pytania do np.
    jego połowy nie ograniczyłeś?

    Wyjaśnię, że tak zadałem pytanie gdyż zawiera element mojej frustracji
    tym, że kupiłem kilka już ładowarek samochodowych 1A i żadna z nich nie
    przekracza nawet połowy ampera przy ładowaniu rzeczywistych urządzeń
    jakie posiadam.

    > Przed "chwilą" czytałem: " Na koniec dodam, że dostałem kilka
    > propozycji, kupiłem, zadziałało, podziękowałem autorowi więc cel
    > osiągnięty. "

    Ale nie zacytowałeś mojej wypowiedzi z samej góry wątku, umieszczonej
    tam przeze mnie aby wszyscy ją widzieli:

    "Problem rozwiązany. Kupiłem:

    http://merlin.pl/Ladowarka-TomTom-Fast-Car-Charger_T
    omTom/browse/product/208,1257011.html

    Pięknie ładuje prądem 1A (wreszcie). Żadna inna z dotychczasowych nie
    sprawdziła się bez cięcia kabli. Informacja dla tych, którzy mają
    bardziej prądożerne urządzenia: wydajność ładowarki do 2.1A. "

> [...]
    > takie ładowarki, które warunków nie spełniają. To może być pomocne
    > dla innych na przyszłość, by nie padały pytania "czy istnieją

    Wspominałem też o nich ale podsumuję na Twoje życzenie. Choć pewnie mało
    osób tak głęboko będzie kopało. Otóż ładowarki samochodowe, które nie
    ładują pełnym prądem telefonów i jakie posiadam (HTC Desire HD, Nexus 5,
    Samsung Galaxy s3, LG Swift G) to:

    - HTC
    http://image.ceneo.pl/data/products/1544207/i-htc-la
    dowarka-samochodowa-mini-usb.jpg
    (dodam, że sieciowa jako jedna z nielicznych spisuje się świetnie)

    - Philips
    http://4.bp.blogspot.com/-poqGmTSu2Wc/UT29TGH118I/AA
    AAAAAAFxk/y_QHjO0WKP0/s1600/ladowarka_USB_Philips_bi
    edronka-ulotka.jpg
    (samochodowa i sieciowa to bagno)

    - oryginalna od Samsunga Galaxy S3 - choć to trzeba sprawdzić gdyż
    zupełnie padła po 6 miesiącach więc od początku hipotetycznie mogło być
    z nią coś nie tak

    - no-name 1A + 2.1A, bardzo popularna na Allegro:
    https://www.telforceone.pl/gfx/invents/ToImg00000107
    00/Img0000010696_oryg.jpg

    - no i wszystkie marki nazwane jako "made in china" i nic więcej, jakie
    dostałem w postaci gratisa do kupowanych urządzeń.

    Dodam, że sprawdziłem dwie (Philips'a i tą no-name) na przerobionym
    przeze mnie eksperymentalnie kablu USB i obie "odzyskały" nagle swoje
    zdolności ładowania pełnym prądem. Czyli chodzi de facto o brak
    sygnalizacji DCP (= kropelka cyny) w ładowarkach, a nie o ich
    ograniczenia prądowe. Dodam także, że dużo zależy też od przewodu USB.
    Przykładowo na jakimś zwykłym prąd ładowania przy prawidłowej
    sygnalizacji DCP wynosił na HTC Desire HD 620mA a na kablu USB marki
    Lindy (chyba z 70zł kosztował) - 850mA. Ten ostatni na Nexus 5 - 1050mA.

    Marek