  • Data: 2012-01-09 16:30:03
    Temat: Re: Czy fotograf slubny to ostatni ciec ?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 8, 7:31 pm, Zenek <t...@p...pl> wrote:

    > O qrwa w niezlym towarzychu sie obracasz a nie traktuja cie jak
    > ostatniego GOJA ?

    Masz racje - w calkiem dobrym "towarzychu" sie obracam i traktowany
    bylem i jestem calkiem po ludzku.
    Wlasciwie to dzieki takiemu "towarzychu", calkiem dobrze prosperuje na
    tutejszym rynku.
    Ogromna wiekszosc moich prac, to sa wlasnie prace dla takiego
    "towarzycha".
    Monte juz tego nie potwierdzi ale sa inni, dla ktorych pracowalem
    przez wiele lat i wpolpraca konczyla sie tylko dlatego, ze zachodzily
    zmiany losowe.
    Nowe moje uklady, zlecenia i zarobki tez sa zwiazane z takim
    "towarzychem".
    To sa wspaniali ludzie.
    Potrafia docenic nawet "GOJA", jesli ten ma odpowiednie umiejetnosci.
    W pierwszej firmie, ktorej wlascicielem byl jeden z takiego
    "towarzycha", pracowalem prawie 10 lat - do monentu az firma
    przeprowadzila sie do innego stanu.
    W nastepnej firmie fotograficznej, w ktorej pracowalem na etacie
    prawie 8 lat - najwiekszej i najstarszej na wschodnim wybrzezu
    hameryki - bylem ceniony jako najlepszy fachowiec w dziedzinie
    fotografii i wlasciciel firmy, tylko mnie jednego z okolo 80
    fotografow umiescil w kronice firmowej jako pioniera wprowadzania
    fotografii cyfrowej w jego firmie.
    Firma ta zostala sprzedana przeszlo 5 lat temu i od tamtej pory
    przestalem w niej pracowac, ale jej wlasciciel z pewnoscia bedzie
    gotowy dac mi dobre rekomendacje.

    ZD