  • 81. Data: 2014-01-13 13:21:20
    Temat: Re: Czy da si? wyrejestrowa? tymczasowo auto ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Jan 2014 12:12:08 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > To czemu A.L. taki zdziwiony, ze u nas taki problem z czasowym
    > wyrejestrowaniem samochodu? :-)

    bo Panie, w Hameryce wszystko lepsze!

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2014-01-13 14:05:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2014-01-13, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I PJ z innego stanu nie uznaja :-)
    >
    >To czemu A.L. taki zdziwiony, ze u nas taki problem z czasowym
    >wyrejestrowaniem samochodu? :-)

    No bo w Ameryce wszysko lepsze, i wyrejestrowuje sie bez problemu :-)

    Tylko ze tam tez socjalizm powoli wchodzi, samochody obklada sie coraz
    wiekszym podatkiem, i pilnuje zeby obywatele placili :-)

    J.

  • 83. Data: 2014-01-13 15:47:29
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 13 Jan 2014 09:37:27 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >to masz kiepskie wrażenie. Nie pierwszy raz zresztą

    A ty niby masz lepsze? Ciekawe skad? Tak izo to zawsze wie lepiej?

    A.L.

  • 84. Data: 2014-01-13 15:49:54
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 13 Jan 2014 10:18:44 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup

    >W USA. No moze niekoniecznie miec, ale egzaminowany ma sie stawic z
    >samochodem.

    Ale niekoniecznie wlasnym

    >A poki lokalnego PJ nie dostaniesz, to ci nawet piwa nie sprzedadza
    >:-P

    I slusznie. W pelni popieram.

    >No to decydujesz, sprzedajesz, oddajesz na zlom, albo trzymasz
    >zarejestrowane i oplacasz OC.

    No pzreciez to jest kretynizm. Ciekawe, widac ten kretynizm powtarzano
    tak wiele razy az calkiem rozsadni obywatele uznali ze ejst sluszny.

    No, chyba niespecjalnie

    A.L.

  • 85. Data: 2014-01-13 15:50:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Bo to zupelnie inny problem

    A.L.

  • 86. Data: 2014-01-13 15:53:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-13, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Bo to zupelnie inny problem

    Czy ja wiem? To troche kretynizm zeby legitymowac sie kupujac piwo jakby
    to byl jakis bardzo niebezpieczny srodek...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 87. Data: 2014-01-13 15:57:19
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 13 Jan 2014 14:05:23 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No bo w Ameryce wszysko lepsze, i wyrejestrowuje sie bez problemu :-)

    Nei zapominaj ze Murzynow bija

    >Tylko ze tam tez socjalizm powoli wchodzi, samochody obklada sie coraz
    >wiekszym podatkiem, i pilnuje zeby obywatele placili :-)

    Jakim podatkiem? W wiekszosci stanow nei ma zadnego podatku. Jest
    tylko w stanach CT i VA, w CT ma byc zlikwidowany neibawem. Gdy bylem
    w CT, placilem ololo 50 dolarow miesiecznie.

    Gdzie indziej placi sie tylko oplate rejestracyjna, ja place 75
    rocznei od samochodu. Niczego wiecej nei place. Place oczywiscie
    ubezpieczenie, mniej wiecej 80 dolcow meisiecznie za oba samochody.
    Nie majatek

    A.L.

  • 88. Data: 2014-01-13 16:40:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Jan 2014 08:47:29 -0600 osobnik zwany A.L. napisał:

    > A ty niby masz lepsze? Ciekawe skad? Tak izo to zawsze wie lepiej?

    a) bo tu mieszkam
    b) bo myslę
    c) bo wiem jak się uchwala prawo
    d) bo wiem jak się robi systemy na podstawie tego prawa
    e) masaj

  • 89. Data: 2014-01-13 17:06:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-13 13:10, Użytkownik J.F napisał:

    > Bo sa stany, gdzie legitymowanie przy sprzedazy alkoholu jest
    > obowiazkowe, chocbys i na 100 lat wygladal.
    >
    > I PJ z innego stanu nie uznaja :-)

    Uznają.
    Paszport też uznają, sprawdzałem osobiście.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2014-01-13 21:01:46
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Tu gdzie jestem, aby tymczasowo wyrejestrowac samochod, musze oddac
    > tablice rejestracyjbe. Za oplata, moge ten sam numer dostac z
    > powrotem. Bez oplaty, dostane inny numer.
    >
    > Czy to KU... takie trudne do realizacji?

    Państwo na tym by za mało zarabiało.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba