  • 101. Data: 2014-01-17 01:07:29
    Temat: Re: Czy da si? wyrejestrowa? tymczasowo auto ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 08:57:19 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Mon, 13 Jan 2014 14:05:23 +0100, "J.F"
    > Nei zapominaj ze Murzynow bija

    Bija, King bialy nie byly.

    > Jakim podatkiem? W wiekszosci stanow nei ma zadnego podatku. Jest
    > tylko w stanach CT i VA, w CT ma byc zlikwidowany neibawem. Gdy bylem
    > w CT, placilem ololo 50 dolarow miesiecznie.
    >
    > Gdzie indziej placi sie tylko oplate rejestracyjna, ja place 75
    > rocznei od samochodu. Niczego wiecej nei place.

    http://salestaxoncars.com/
    http://www.carsdirect.com/car-pricing/how-to-calcula
    te-new-york-car-tax

    Kurde, jak to jest, ze ja z Polski takie rzeczy wiem, a Ty bedac na
    miejscu nie ?

    > Place oczywiscie
    > ubezpieczenie, mniej wiecej 80 dolcow meisiecznie za oba samochody.
    > Nie majatek

    Nie, ale ja place 160$ rocznie.
    Wiec gdzie kierowcy jezdza bezpieczniej ?

    Ale ... ile kosztuje wyrejestrowanie samochodu i ponowne
    zarejestrowanie go ?

    J.

  • 102. Data: 2014-01-17 01:20:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 08:49:54 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Mon, 13 Jan 2014 10:18:44 +0100, "J.F"

    > Ale niekoniecznie wlasnym

    No ale skad go wziac, pomijajac znajomych ?
    Wypozyczalnia chyba nie wypozyczy, z uwagi na brak PJ :-)
    A jak nie zdasz ?

    > I slusznie. W pelni popieram.

    Jasne, precz z imigrantami.
    A jak ktos przejazdem, to lepiej niech nie pije, co ma prowadzic po
    pijaku :-)

    > No, chyba niespecjalnie

    W USA ginie w wypadkach ok 33 tys osob rocznie. U nas 3600.

    J.

  • 103. Data: 2014-01-17 01:24:13
    Temat: Re: Czy da się wyrejestrować tymczasowo auto ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Jan 2014 00:05:27 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Nie widać podstaw: udział to jest prawo majątkowe, niby dlaczego
    > "niezainteresowany" miałby być pozbawiany swojego udziału?

    No bo komornik sprzedal calosc, a potem wyplacil udzial w gotowce ...

    J.

  • 104. Data: 2014-01-17 16:21:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-01-13 05:50, A.L. pisze:

    > Oni programuja bazy danych. I czasem im to kiesko idzie. Wiec widac
    > prawo ustala sie tak zeby informatycy je potrafili zaprogramowac.

    Bzdura. To są rzeczy trywialne do zaprogramowania. Problemem są jak zwykle dane.

  • 105. Data: 2014-01-17 17:30:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    <a...@g...com> wrote:

    >Bo to zupelnie inny problem

    Taki sam - co za problem ustalic jeden wzor PJ w calym kraju, albo w
    ogole wprowadzic jedno federalne ?

    J.

  • 106. Data: 2014-01-17 17:46:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-17 17:30, J.F pisze:

    > Taki sam -

    Jednak inny.

    > co za problem ustalic jeden wzor PJ w calym kraju, albo w
    > ogole wprowadzic jedno federalne ?

    Każdy stan ma swoje przepisy, specyfikę i pewną niezależność.
    Chciałeś coś może napisać o wprowadzaniu jednolitego PJ w Polsce?