  • 71. Data: 2014-01-13 08:44:52
    Temat: Re: Czy da si? wyrejestrowa? tymczasowo auto ?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-13 00:31, J.F. pisze:

    > Tak wprost to chyba nie, ale dwa przyczynki sa.

    Skoro wprost nie, to można to inaczej rozwiązać.

    > Przeciez pisalem:
    > -nie wyrejestrujesz, bo to sie nie bedzie oplacac :-)

    Komu się nie będzie opłacać? Zresztą jakie to ma znaczenie?
    Nie ma możliwości, kalkulację pozostaw tym, którzy by chcieli
    z tego korzystać.

    > -dla twojego dobra, przygrzeje jak wczoraj, samochod ci sie zepsuje, a
    > tu inny pojazd stoi ...

    To mój problem - mogę mieć następne 3 samochody do jazdy, a ten ma
    być używany przez 2 miesiące w roku.

    > -dla naszego dobra - parkingi beda mniej zapchane :-)

    Aha, czyli chciałbyś sztucznego ograniczenia liczby samochodów
    będących w posiadaniu ludzi?

  • 72. Data: 2014-01-13 09:17:32
    Temat: Re: Czy da się wyrejestrować tymczasowo auto ?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-13 02:42, Maciek pisze:
> [...]
    > zweryfikować, no bo jak :-> Zgłaszasz sprzedaż u ubezpieczyciela. Po 2
    > latach wracasz i rzeczony obywatel pojawia się u Ciebie celem
    > odsprzedaży pojazdu, gdyż od początku kolor mu nie pasował. Niestety
    > okazuje się, że do tej pory nie przerejestrował pojazdu, ani nawet nie
    > ubezpieczył! Grozisz mu palcem, że tak nie wolno i że Ty to wszystko
    > zgłosisz, a następnie idziesz do ubezpieczalni i pojazd ubezpieczasz.
    > Oczywiście ktoś może Ci zarzucać, że do sprzedaży nie doszło, więc
    > należy policzyć, na ile się to wszystko opłaca :->
    Aleś chłopie doradził! To podchodzi pod art 271 kk i można iść za to
    siedzieć do 8 lat, więc chyba się "nie opłaca"
    Jacek

  • 73. Data: 2014-01-13 09:32:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-13 09:17, Jacek pisze:
    > Aleś chłopie doradził! To podchodzi pod art 271 kk i można iść za to
    > siedzieć do 8 lat, więc chyba się "nie opłaca"
    Najpierw musiałyby się zwolnić jakieś miejsca w więzieniach :->

    Maciek

  • 74. Data: 2014-01-13 09:34:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-13 07:19, sqlwiel pisze:
    > Bo dostrzegłem tendencję, że jeśli sprawca wypadku miał nieważny
    > przegląd, to w komentarzach (także policyjnych) od razu było, że "jechał
    > niesprawnym autem".
    > Po prostu takie "logiczne" rozumowanie: brak papierka implikuje stan
    > faktyczny.
    A gdzie te komentarze? Jeśli piszesz o programach na tvn turbo, czy
    innej prasie kolorowej, to nie traktuj tego jako prawdę objawioną.

    Maciek

  • 75. Data: 2014-01-13 10:18:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    On Sun, 12 Jan 2014 16:58:41 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A gdzie tzreba miec samochod?...

    W USA. No moze niekoniecznie miec, ale egzaminowany ma sie stawic z
    samochodem.

    >Jedynie pzresladowanie jest takie ze po pzreprowadzce do innego stanu
    >w ciagu ilus tam dni (30, 60, 90) tzreba samochod pzrejejestrowac i
    >dostac lokalne prawo jazdy. kazdy stan ma swoje parwa jazdy i deko
    >inne pzrepisy.

    A poki lokalnego PJ nie dostaniesz, to ci nawet piwa nie sprzedadza
    :-P

    >Nei wiem czy dobre. JA wszakze uwazam ze Panstwo nei powinno
    >decydowac
    >za mnei co jest dla mnie dobre a co nie. Potrafie o tym decydowac sam

    No to decydujesz, sprzedajesz, oddajesz na zlom, albo trzymasz
    zarejestrowane i oplacasz OC.

    >P.S. Jak jestem w Polsce, jezdze taksowka. Nie powazylbym sie jezdzic
    >samochodem. Za duzo idiotow

    No widzisz, a 25 mln rodakow jezdzi i sobie radzi.
    Ba - ryzyko smierci w wypadku drogowym takie samo w obu krajach.

    J.

  • 76. Data: 2014-01-13 10:37:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 Jan 2014 22:50:34 -0600 osobnik zwany A.L. napisał:

    > Oni programuja bazy danych. I czasem im to kiesko idzie. Wiec widac
    > prawo ustala sie tak zeby informatycy je potrafili zaprogramowac.
    >
    > takie mam przynajmniej wrazenie. Z obserwacji

    to masz kiepskie wrażenie. Nie pierwszy raz zresztą

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 77. Data: 2014-01-13 11:15:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomości
    >Jak działa w praktyce nabycie 50% własności pojazdu. Co może zrobić
    >(w świetle prawa) licytant, który wygrywa licytację na 50% wartości
    >pojazdu.
    >Pozostałe 50% należy do kogoś innego. I co w takiej sytuacji?
    >Komornik wydaje wylicytowany pojazd?
    >Licytant odjeżdża? Co z pozostałymi 50% pojazdu? Prawowity właściciel
    >nie koniecznie musi chcieć się ich pozbyć (lub pozbyć za rozsądną
    >kwotę). Co w takiej sytuacji?

    Hm, licytacja komornicza ... no to IMO jest ryzyko ze komornik mu
    wyplaci polowe z licytacji :-)

    J.

  • 78. Data: 2014-01-13 13:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > A poki lokalnego PJ nie dostaniesz, to ci nawet piwa nie sprzedadza
    >:-P

    Bez prawa jazdy piwa nie kupie? Dlaczego?
    Nawet jak na oko wygladam na grubo po 40-tce?

  • 79. Data: 2014-01-13 13:10:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...
    >Bez prawa jazdy piwa nie kupie? Dlaczego?
    >Nawet jak na oko wygladam na grubo po 40-tce?

    Bo sa stany, gdzie legitymowanie przy sprzedazy alkoholu jest
    obowiazkowe, chocbys i na 100 lat wygladal.

    I PJ z innego stanu nie uznaja :-)

    J.

  • 80. Data: 2014-01-13 13:12:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-13, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo sa stany, gdzie legitymowanie przy sprzedazy alkoholu jest
    > obowiazkowe, chocbys i na 100 lat wygladal.
    >
    > I PJ z innego stanu nie uznaja :-)

    To czemu A.L. taki zdziwiony, ze u nas taki problem z czasowym
    wyrejestrowaniem samochodu? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200