    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy da si? wyrejestrowa? tymczasowo auto ?
    Date: Mon, 13 Jan 2014 08:57:19 -0600

    On Mon, 13 Jan 2014 14:05:23 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No bo w Ameryce wszysko lepsze, i wyrejestrowuje sie bez problemu :-)

    Nei zapominaj ze Murzynow bija

    >Tylko ze tam tez socjalizm powoli wchodzi, samochody obklada sie coraz
    >wiekszym podatkiem, i pilnuje zeby obywatele placili :-)

    Jakim podatkiem? W wiekszosci stanow nei ma zadnego podatku. Jest
    tylko w stanach CT i VA, w CT ma byc zlikwidowany neibawem. Gdy bylem
    w CT, placilem ololo 50 dolarow miesiecznie.

    Gdzie indziej placi sie tylko oplate rejestracyjna, ja place 75
    rocznei od samochodu. Niczego wiecej nei place. Place oczywiscie
    ubezpieczenie, mniej wiecej 80 dolcow meisiecznie za oba samochody.
    Nie majatek

    A.L.