  • 1. Data: 2012-04-24 07:50:24
    Temat: Czy ciśnienie może uszkodzić aparat ?
    Od: "news.neostrada.pl" <m...@o...pl>

    Hello Mariusz,

    Thank you for your interest in Dicapac Waterproof case.
    We recommend you to use WP-S10 with a depth of 5m. Some customers might
    use it exceed 5m, but your camera might damaged due to presure. If you
    want to dive into deeper than 5m, you should find a case for deep diving.

    Thank you!

    Best regards,

    Customer service
    Dicapac USA, Inc.

    Co wy na to ?
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2012-04-24 07:55:50
    Temat: Re: Czy ciśnienie może uszkodzić aparat ?
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, April 24, 2012 1:50:24 AM UTC-4, news.neostrada.pl wrote:
> [...]
    > use it exceed 5m, but your camera might damaged due to presure. If you
    > want to dive into deeper than 5m, you should find a case for deep diving.

    Dupochron.

    Slon

  • 3. Data: 2012-04-24 08:35:07
    Od: "news.neostrada.pl" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-24 07:55, Slon pisze:

    > Dupochron.
    >
    > Slon

    Oto odpowiedź na poziomie ....

  • 4. Data: 2012-04-24 09:29:18
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 24/04/2012 06:50, news.neostrada.pl wrote:

> [...]
    > use it exceed 5m, but your camera might damaged due to presure. If you
    > want to dive into deeper than 5m, you should find a case for deep diving.

    Z powodu cisnienia to pierwsze co moze sie uszkodzic to obudowa a co za
    tym idzie aparat. Sprzedawca jest tutaj troche malo precyzyjny.

    c.

  • 5. Data: 2012-04-24 10:11:30
    Od: Pacyfist <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 09:29:18 UTC+2 użytkownik Cezar napisał:
    > Z powodu cisnienia to pierwsze co moze sie uszkodzic to obudowa a co za
    > tym idzie aparat.

    Nie tyle "uszkodzić" co ciśnienie może przepchnąć wilgoć przez uszczelki do środka
    obudowy. Obudowa będzie ciągle sprawna po wysuszeniu, natomiast aparat już raczej
    nie.

    Pacyfist

  • 6. Data: 2012-04-24 12:08:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 07:50, news.neostrada.pl pisze:

    > Hello Mariusz,
    >
    > Thank you for your interest in Dicapac Waterproof case.
    > We recommend you to use WP-S10 with a depth of 5m. Some customers might

    [ciach]

    > Co wy na to ?

    Czego nie rozumiesz w powyższym?

  • 7. Data: 2012-04-24 17:21:58
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-04-24 07:29:18 +0000, Cezar <c...@B...pl> said:

    > Z powodu cisnienia to pierwsze co moze sie uszkodzic to obudowa a co za
    > tym idzie aparat. Sprzedawca jest tutaj troche malo precyzyjny.

    A na jakiej podstawie tak sądzisz. Ciśnienie nie może NIC, dosłowie
    wielkie ZERO zrobić aparatowi.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-04-24 17:25:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-04-24 15:21:58 +0000, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > A na jakiej podstawie tak sądzisz. Ciśnienie nie może NIC, dosłowie
    > wielkie ZERO zrobić aparatowi.

    Za szybkie paluchy, przepraszam. Nie skończyłem zdania. RÓŻNICA ciśnień
    może spowodować przenikanie medium z ośrodka o większym ciśnieniu do
    ośrodka o mniejszym ciśnieniu.

  • 9. Data: 2012-04-24 20:46:34
    Od: Qbab <b...@a...onet.pl>

    W odróżnieniu od pozostałych powiem Ci że ciśnienie w miękkich obudowach
    może wepchnąć przyciski do środka, podobnie jak uszkodzić wyświetlacz -
    podobnie jak i Ty przyciskając go mocno palcem.

    Qbab

  • 10. Data: 2012-04-25 08:36:47
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2012-04-24 20:46, Qbab pisze:
> [...]
    > może wepchnąć przyciski do środka, podobnie jak uszkodzić wyświetlacz -
    > podobnie jak i Ty przyciskając go mocno palcem.

    Dodam, parcie na obiektyw może utrudnić AF, zoom lub nawet trwale go
    uszkodzić. Przyjmując 10cm2 powierzchni 'przodu' ma 5m głebokości to
    jest 5kg.