-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
Date: Thu, 23 Apr 2015 17:19:56 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <mhb2ii$cg8$1@node1.news.atman.pl>
References: <5538ca74$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<mhalqo$g8o$2@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1429802386 12808 109.173.179.149 (23 Apr 2015 15:19:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Apr 2015 15:19:46 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <mhalqo$g8o$2@mx1.internetia.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 150423-0, 2015-04-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560825
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mhalqo$g8o$...@m...internetia.pl...
> W dniu 2015-04-23 o 12:33, Marcin N pisze:
>> Jakie rozwiązania skrzyń automatycznych można obecnie uznać za najlepsze?
>> Czy nowoczesne skrzynie bezstopniowe mają dobrą konkurencję w płynności
>> jazdy i bezawaryjności wśród "-troników"?
>>
>> Pytam o aspekty techniczne i komfort jazdy - brak opóźnień reakcji,
>> niskie koszty serwisu, itd.
>>
>
> CVT to najgorszy chłam, działa na zasadzie pasa transmisyjnego do
> sieczkarni. Brak opóźnień? Tym się nie da jeździć. Próbowałem. Tylko
> skrzynia z konwerterem hydrokinetycznym, żadne CVT, manuale
> zautomatyzowane czy DSG.
Dokładnie.
Mnie to nawet w skuterze wkurza, a co dopiero w samochodzie.
Najlepszy IMO to tradycyjny mokry automat.
A zadatki mają skrzynie zautomatyzowane, jak tylko zaczną dojeżdżać do
sensownych przebiegów, choćby zbliżonych do przebiegów silników które je
napędzają.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.15 17:20 Cavallino
- 23.04.15 17:46 klaus
- 23.04.15 19:12 Cavallino
- 23.04.15 21:15 megrims
- 23.04.15 22:42 klaus
- 23.04.15 22:44 Cavallino
- 23.04.15 22:50 Cavallino
- 23.04.15 22:54 Przyjazny
- 23.04.15 23:09 klaus
- 24.04.15 02:05 Tomasz Wójtowicz
- 24.04.15 07:43 klaus
- 24.04.15 12:37 Tomasz Wójtowicz
- 24.04.15 17:07 Tomasz Wójtowicz
- 24.04.15 17:49 Marek
- 24.04.15 19:54 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=