eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
  • Data: 2015-04-23 23:09:12
    Temat: Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 23-04-2015 o 22:50, Cavallino pisze:
    >
    > Użytkownik "klaus" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:
    >
    >>> W sensie, że jak w aucie z CVT wciśniesz gaz do połowy to pojedzie tak
    >>> samo jak manual z gazem wciśniętym do oporu?
    >>
    >> Zanim silnik z manualem osiągnie obroty z maksmymalnym momentem to w
    >> przybliżeniu tak.
    >
    > Ciekawe że w żadnym parametrze żadnego auta z CVT tego nie widać.
    > Nawet jak jeżdżą na pełnym gazie.
    > Bądź więc łaskaw zachować opowiadanie bajek na dobranoc dla dzieci.
    >
    >> Silnik z manualem z obrotmami z maksymalnym momentem będzie tak samo
    >> głośny jak z CVT.
    >
    >
    > Ale nie przez czas przyspieszania i nie będzie to uciążliwy jednostajny
    > ryk, tylko rosnący i spadający, po prostu naturalny w przyspieszającym
    > samochodzie.
    > Jeśli nie rozumiesz o co chodzi, to przemyśl dlaczego w samochodach z
    > CVT emuluje się PRZEZ GŁOŚNIKI zachowanie silnika w aucie z manualem, a
    > nie odwrotnie.
    >
    Co Ty bredzisz?!?! Jakie głośniki?
    Nie wiem co sobie zamontowałeś w swoim skuterze ale to jest grupa o
    samochodach a nie wymyślonych skuterach z głośnikami.
    Przejedź się kiedyś SAMOCHODEM z CVT to może zrozumiesz jak działa.

    >
    >> Napisałeś wcześniej że taki dźwięk dyskwalifikuje Ci napęd więc
    >> rozumiem że w manualu też nie wkręcasz silnika na odpowiednie obroty.
    >
    > Dokładnie - nie trzymam silnika na 5 tysiącach, tylko zmieniam bieg i
    > ryk się kończy.
    >
    I razem z obrotami spada moment przez co samochód wolniej przyspiesza,
    ergo jest wolniejszy od takiego samego z CVT.
    Możesz sobie to zasymulować w CVT zdejmując na chwilę nogę z gazu ;)
    Tylko kto normalny chciałby zmniejszać przyspieszenie jak akurat np
    wyprzedza kolumnę tirów...

    >
    >> Chyba że wtedy magicznie hałas Ci nie przeszkadza ale to już raczej
    >> nie na tą grupę dyskusja ;)
    >>>
    >>> Pomyliłeś dawkowanie paliwa (do tego służy gaz jakbyś nie wiedział) z
    >>> czarami.
    >>>
    >> Z powyższego widzę że jednak nie rozumiesz jak działa CVT.
    >
    >> W napędzie z przekładnią CVT pedał gazu właśnie NIE SŁUŻY do dawkowania
    paliwatylko do osiągnięcia odpowiedniej prędkości.
    >
    > Jasne.
    Doucz się, wróć i... lepiej nic nie pisz więcej w temacie CVT.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: