eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy adBlue juz jest obowiazkowy w nowych osobowkach?Re: Czy adBlue juz jest obowiazkowy w nowych osobowkach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy adBlue juz jest obowiazkowy w nowych osobowkach?
    Date: Sun, 25 Dec 2016 17:29:39 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <o3os5i$gng$1@node2.news.atman.pl>
    References: <585a5238$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <o3dkpo$qjr$1@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <o3g0e7$agn$1@dont-email.me>
    <1dwo9v7z4ue6j$.1qjg2mc5zemiw.dlg@40tude.net>
    <1e7b3g109dixp$.dlg@myjk.org> <585baef7$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <585bcc57$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o3gvlb$vgp$2@node2.news.atman.pl>
    <1vc2st1kdtx0n.1sjuc828h9hbz$.dlg@40tude.net>
    <1...@g...com>
    <4...@g...com>
    <o3ockd$vp3$1@node2.news.atman.pl>
    <eoctw6rx2wcj$.4wio7ptet60b$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1482683378 17136 83.142.198.226 (25 Dec 2016 16:29:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Dec 2016 16:29:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.5.1
    In-Reply-To: <eoctw6rx2wcj$.4wio7ptet60b$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596089
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.12.2016 o 14:52, Tomasz Pyra pisze:

    >> Bo ja wiem - te dalej będą, tylko w innej formie - przecież te pojazdy
    >> nie będą się poruszać na pałę, tylko ktoś te zasady będzie tworzył i
    >> (prawdopodobnie) programował i zapewniał (znów prawdopodobnie) łaczność
    >> między autonomicznymi pojazdami a "drogą". Obstawiam, ze programista nie
    >> jest tańszy od stawiacza znaków.
    >
    > Ale praca programisty doskonale się skaluje na ilość pojazdów, a każdy
    > ezgeplarz znaku drogowego trzeba wykonać i postawić.

    Nijak się nie skaluje. Jeśli zamiast znaku ma być czujnik i jakiś kanał
    łącznościi, to ten czujnik i kanał łączności musi być nieważne ile
    pojazdów tam będzie jeździć.

    >> Na pewno zaletą transportu automatycznego byłaby jego efektywność, co
    >> mogłoby wpłynąć na rozwój innych gałęzi. Ale... niekoniecznie - to
    >> skomplikowany twór i wiele zależy od polityków, a tych ciężko przewidzieć.
    >
    > Ja się zastanawiam nad jeszcze jedną konsekwencją.
    > Możliwość ataku na te wszystkie programowalne, samosterujące, samochody.

    To tylko jeszcze jedna możliwość - nie wiem czy to coś zmienia -
    potencjalnych możliwości już jest bez liku.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: