  • 11. Data: 2010-12-13 19:24:41
    Temat: Re: Czy Was też irytuje....
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-13 17:19, Robert_J pisze:
    > ...parkowanie z fasonem, zajmując dwa miejsca? Mam już chyba obniżony
    > próg irytacji na ten rodzaj chamstwa, to chyba dlatego że z okna widzę
    > parking pod blokiem :-).
    Mnie tez to irytuje bo miejsc to chyba wszedzie brakuje a ludzie mysla
    tylko o swoim aucie i koniec - tyle, ze jak oni nie maja gdzie stanac to
    psiocza pod nosem a nie pamietaja jak wczoraj sami postawili auto.
    Jednak bardziej od w/w irytuje mnie jeden z sasiadow, ktory namietnie
    parkuje na tzw. zyletke i to dotyczy zarowno stawania obok jak i na
    zderzaku - jest niereformowalny niestety :-( Juz kilka razy osoby z
    osiedlowego parkingu nie mogly wyjechac bo mialy za zderzakiem mniej niz
    10 cm (czesto grubosc dloni) a pogoda jaka obecnie jest to kazdy wie i
    nikt nie chce rozbic/porysowac auta sobie lub innym. Wieksza irytacja
    jest gdy nie mozna sie dostac do auta od strony kierowcy bo gosc staje
    tak, ze sie auta lusterkami stykaja - i wez tu czlowieku zapakuj male
    dziecko w fotelik a do tego wejdz przez drzwi pasazera. Po wczorajszej
    rozmowie z owym Panem stwierdzil on, ze jemu to nie przeszkadza i ze jak
    komus nie pasuje bo nie moze wyjechac to niech jedzie komunikacja
    miejska, a na info ze rysuje auta i je obija stwierdzil, ze takie czasy
    - wrrrrr gdzie sie tacy rodza :-( I zeby nie bylo, auto nie jest dla
    mnie "kosiolem" tylko dupowozem wiec nie chodzi mi o to czy tamto ale o
    normalne wejscie do auta czy mozliwosc nim odjechania a to czesto sie
    nie udaje badz graniczy z cudem. Ech wyzalilem sie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-12-13 19:52:01
    Od: Mario <c...@o...pl>

    Ostatnio mistrzostwem świata okazała się
    > paniusia, która mietkiem zajęła... trzy miejsca! No żesz k...., to
    > trzeba się naprawdę postarać i przycelować ;-))). Postawiła wzdłuż
    > trzech miejsc, wjeżdżając w nie na wstecznym, równolegle do ulicy
    > (parking jest prostopadły).

    Ale wystarczy teraz zaparkować przy jej przednim i tylnym zderzaku
    prawidłowo :-).

    pozdrawiam
    mario

  • 13. Data: 2010-12-13 20:06:52
    Temat: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message
    > Wszystko ładnie, pięknie,
    > tylko jak stwierdzicie kto pierwszy źle zaparkował ?
    >
    > Pierwszy parkuje jak fleja, drugi staje obok niego,
    > bo inaczej nie może (czyli np. z linią między kołami),
    > ten pierwszy odjeżdża, nr 2 zostaje jako ten co nie umie zaparkować ?

    Taki to niestety ból samosądów i orzekania winy bez wysłuchania
    podejrzanego. Łatwo jest linczować publicznie, gorzej dociec prawdy.

  • 14. Data: 2010-12-13 20:24:07
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Ze wzgl&#234;du na mniejsz&#177; ilo&#182;&#230; miejsca potrzebn&#177; na
    wjechanie czy
    > wyjechanie z miejsca parkingowego, mo&#191;na auta ustawi&#230; nieco cia&#182;niej
    :)

    > Pozdrawiam
    > --
    > Marcin Kici&#241;ski
    > Grande Punto 360° 1.4 77KM
    Chyba tylko wtedy jak nikt z nich nie wysiada. Z reguly ktores drzwi trzeba
    otworzyc. Wykup sobie pare godzin na placu i niech Cie instruktor nauczy
    parkowania. Wez kup duza paczke zapalek. Jest w niej 10 malych paczk. Ustaw
    ronolegle do siebie pudelka z 1 centymetrowym odstepem. Zaznaz olowkiem ile
    miejsca zajely. A potem ustaw je pod katem 45 stopni tez 1 centymetrowym
    odstepem. ostawisz tylko 9 pudelek bo na ostatnie bedzie za malo miejsca. To ze
    na parkingach jest czasami malo miejsca to nie wina parkingow katow
    anisamochodow. To wina palantow kierowcow. Odkopalem dzisiaj samochod.
    Uprzatnolem snieg. Pojechalem. Wracam a na odsniezonym miejscu ..uj saciad
    stanal. Poszedlem grzecznie do niego z sipa zeby mi odsniezyl miejsce na ktorym
    on zawsze staje. To sie nadal jak arbuz. Odsniezylem jeszcze raz. Nie bede sie
    gnoja prosil. Caly snieg wywalilem mu za samochod. ma sterte ponad kolana. Jutro
    sie zesra jak bedzie do roboty jechal.

  • 15. Data: 2010-12-13 20:33:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 18:37, Lewis pisze:

    > Karny kut*s za **ujowe parkowanie ;) Też mam wydrukowany plik tych
    > wlepek :D

    O, widze, ze ten karny... to juz ogolnopolski :P

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2010-12-13 20:46:59
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-13 20:24, kogutek pisze:
    > Wykup sobie pare godzin na placu i niech Cie instruktor nauczy
    > parkowania.

    Nie potrzebuję, ja nie mam problemów z parkowaniem. Ale jak na ciasnym
    parkingu każdy zostawia sobie metr z każdej strony, bo tak łatwiej
    wjechać, to parkowanie skosem naprawdę może poprawić sytuację.

    Ale mnie to już wali - teraz mam pod domem podjazd 7x27m ... i tylko
    śnieg mógłby trochę mniej sypać ;)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 17. Data: 2010-12-13 22:08:48
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 19:52:01 +0100, Mario napisał(a):

    > Ale wystarczy teraz zaparkować przy jej przednim i tylnym zderzaku
    > prawidłowo :-).
    Tylko czyms czego nie zal poobijac po drzwiach. Moj sie nadaje, i tak
    idzie na zlom w przyszlym roku, ale u mnie miejsca sa :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 18. Data: 2010-12-13 23:16:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > gnoja prosil. Caly snieg wywalilem mu za samochod. ma sterte ponad kolana.
    > Jutro sie zesra jak bedzie do roboty jechal.

    Ludzie w Chicago mają na to sposób taki, że odśnieżone miejsce
    sobie "rezerwują" jakimś starym mebelkiem, wiaderkiem czy deską.
    I lepiej abyś takiego krzesełka nie przesunął i nie zaparkował na
    miejscu przez kogoś odśnieżonym - chyba że chcesz sobie szyby
    lub opony wymieniać jutro rano... ;-)
    Taki niestety problem z parkowaniem na ulicy w mieście, że
    właściwie nie jesteś właścicielem tego kawałka parkingu... to
    że sobie odśnieżyłeś to miło, ale nie ma gwarancji że nikt z tego
    miejsca nie skorzysta...

  • 19. Data: 2010-12-13 23:19:39
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2010-12-13 19:24, Gabriel 'wilk' pisze:
> [...]

    CUT

    > nie udaje badz graniczy z cudem. Ech wyzalilem sie :-)
    > pozdrawiam
    Zgadzac sie z sasiadami i skutecznie kolesia wyedukowac zostawiajac mu
    1cm z kazdej strony
    Moze mu wyobrazni brakuje?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 20. Data: 2010-12-14 01:25:43
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > ja sobie przygotowa&#179;em pdfa,
    > http://w689.wrzuta.pl/plik/19VjApl1Ifg/parkingowo
    > wydruk tn&#234; na 8 kawa&#179;ków i za wycieraczk&#234; lew&#177;, praw&#177;,
    tyln&#177;, w szczelin&#234; lusterka

    z tylu pzy tablicy lepiej. jest szansa ze nie zauwazy i sie przejedzie z takim
    stygmatem po miescie.