  • 51. Data: 2010-12-16 09:40:42
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    news:4d094545$0$20987$65785112@news.neostrada.pl...
    > No właśnie - to ten sam.
    >
    > BTW: Słyszałem o różnych sposobach nabywania prawa własności, kupno,
    > zasiedzenie, ale odgarnięcie śniegu z kawałka terenu to jest jakiś nowy
    > hit.
    Kurwa, ty glupi jestes z przyrodzenia czy tak sobie wyhodowales ta
    umiejetnosc?
    Nie, moj, tylko odsniezony kawalek parkingu.

    > No to, że jak wyjechałeś, to straciłeś wszelkie prawa do tego kawałka
    > parkingu.
    Czyli jak posadzisz dupe przy stoliku pizzeri gdzie wczesniej przyniosles
    gazete, sosy i sztucce, a z ktorego na chwile wstales, ktos to miejsce
    zajmie to grzecznie pojdziesz na inne??
    Wez kurwa zrozum o czym jest dyskusja.

    > Uważasz, że mają być takie, jakie Ty sobie ustalasz sam ze sobą?
    > LOL !!!!
    > Takiego egocentryka to jeszcze nie widziałem.
    Egocentryk??
    Synku jak chcesz uzywac slow trudniejszych niz tych, ktorych ucza w 4 klasie
    podstawowki, sprawdz najpierw co one oznaczaja.

    > Chyba jednak mają, skoro pyszczysz po grupach na nich.
    Bawisz mnie synku.

    Wroc jak zrozumiesz o czym mowie.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 52. Data: 2010-12-16 09:52:01
    Temat: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Kurwa, ale ja glupi jestem z przyrodzenia

    Przykre.

    > Nie, moj, tylko odsniezony kawalek parkingu.

    No i co mu miało przeszkodzić we wjeździe na to miejsce niby?
    Nie licząc Twojego widzimisie, które możesz sobie głęboko.....

    > Czyli jak posadzisz dupe przy stoliku pizzeri gdzie wczesniej przyniosles
    > gazete, sosy i sztucce, a z ktorego na chwile wstales, ktos to miejsce
    > zajmie to grzecznie pojdziesz na inne??

    Jak wyszedłeś z lokalu, to oczywiście że tak.
    Myślałeś, że to miejsce na wieki już będzie tylko dla Ciebie?
    I że jak wrócisz po godzinie to będziesz miał prawo przeganiać z niego
    wszystkich klientów?
    Przechodzisz sam siebie.

    > Egocentryk??

    Dokładnie.

    > Synku jak chcesz uzywac slow trudniejszych niz tych, ktorych ucza w 4
    > klasie podstawowki, sprawdz najpierw co one oznaczaja.

    Ja wiem, ale jak widzę Ty masz z tym kłopot.
    Ale to Twój problem.

  • 53. Data: 2010-12-16 09:57:55
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:iebih9$2sm$1@news.onet.pl...

    > Na drodze publicznej działa to tak:
    >
    > 1. Odgarniasz śnieg -> wjeżdżasz
    > 2. Odjeżdżasz -> zwalniasz miejsce -> inny samochód wjeżdża (lub nie)
    >
    > Jak ci to nie odpowiada to może zaznacz "pseudo swoje" miejsce moczem
    > (jak pieski) ;)
    Acha.
    A teraz wracajac do meritum,
    jesli kazdy odsniezy jedno miejsce to nie bedzie problemu z parkowaniem.
    Jesli chcesz spokojnie wjechac to odsniez miejsce dla swojego samochodu a
    nie wpierdalaj sie na miejsce, ktore ktos inny odsniezyl.
    Szanuj prace innych, teraz rozumiesz?
    A jak nie to spierdalaj.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 54. Data: 2010-12-16 10:12:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:iebih9$2sm$1@news.onet.pl...

    > Acha.
    > A teraz wracajac do meritum,

    Meritum było powyżej.
    Skończ więc produkować te swoje pierdoły.

    > jesli kazdy odsniezy jedno miejsce to nie bedzie problemu z parkowaniem.

    Nie ma takiego obowiązku.

    > Jesli chcesz spokojnie wjechac to odsniez miejsce dla swojego samochodu

    Niby dlaczego?
    Jest wolne miejsce, to się parkuje.

    Jak któryś nierozgarnięty tego nie rozumie, a kasy na własne miejsce mu nie
    wystarczyło, to już jest TYLKO JEGO problem.

  • 55. Data: 2010-12-16 11:32:19
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > No i co mu miało przeszkodzić we wjeździe na to miejsce niby?
    > Nie licząc Twojego widzimisie, które możesz sobie głęboko.....
    To, ze sam tego nie zrobil ale ty oczywiscie nie mozesz zrozumiec, za glupi
    jestes.

> [...]
    > Myślałeś, że to miejsce na wieki już będzie tylko dla Ciebie?
    > I że jak wrócisz po godzinie to będziesz miał prawo przeganiać z niego
    Wyszedles? Z dzieckiem w WC siedzisz, widzisz, kultura nie powinna pozwolic
    ci na takim miejscu usiasc.
    Bo moze ktos wyszedl na chwile.
    Ale zbyt glupi i niewychowany jestes zeby to zrozumiec.

    > Dokładnie.
    Sprawdz w slowniku co to znaczy, synku.

    > Ja wiem, ale jak widzę, ze ja mam z tym kłopot.
    > Ale to moj problem.
    Przykre.

    WIdzisz, meczy mnie rozmawianie z idiotami. NIe mam dalej zamiaru ciagnac
    tej jalowej dyskusji z jakims wirtualnym bytem nie majacym nawet odwagi
    podpisac sie imieniem i nazwiskiem.
    Nie mam tez zamiaru dalej podbudowywac twojego ego, faktem, ze ktos w ogole
    chce z toba rozmawiac.
    Szkoda mojego czasu, ale jakbys chcial przedyskutowac kwestie parkowania na
    miejscu, ktore ktos inny odsniezyl, to zapraszam.
    Z checia uslysze argumenty.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 56. Data: 2010-12-16 11:36:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To, ze sam tego nie zrobil

    Nie musiał.

    > ale oczywiscie nie moge tego zrozumiec, za glupi jestem

    Dokładnie.

    > Wyszedles? Z dzieckiem w WC siedzisz

    Z samochodem w kiblu siedziałeś?

    > Sprawdz w slowniku co to znaczy, synku.

    Powtarzasz się.
    Nie rozumiejąc nawet o czym gadasz.

    > WIdzisz, meczy mnie rozmawianie z idiotami.

    To poproś lekarza żeby Cię wypuścił.

  • 57. Data: 2010-12-16 12:25:49
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

  • 58. Data: 2010-12-16 12:48:28
    Od: "flower" <f...@w...pl>

> [...]
    na
    > miejscu, ktore ktos inny odsniezyl, to zapraszam.

    Słuchaj, ja bym się nawet zgodził z tym co piszesz, ale powiedz mi jeszcze
    tylko: jak parkujesz w zimę? Za każdym razem wyszukujesz zaspę, nawet jakąś
    malutką, żeby móc własnoręcznie odśnieżyć i dopiero tam wjechać?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 59. Data: 2010-12-16 13:05:46
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakąś
    > malutką, żeby móc własnoręcznie odśnieżyć i dopiero tam wjechać?
    Nie, parking jest tak zrobiony, ze miejsca parkingowe sa prostopadle do
    ulicy z jednej strony a rownolegle z drugiej. Po przejezdzie odsniezarki,
    mamy pieknie usypane zaspy na 30 / 40 cm. Z obu stron jezdni.
    Zeby wjechac musisz odsniezyc bo inaczej powiesisz auto na tym zmrozonym
    lodzie. I teraz wyglada to tak, ze wieczorem odsniezasz miejsce zeby
    postawic auto a po poludniu juz ktos na nim stoi.
    I masz jedno odsniezone miejsce i potem 10 metrow wolnego miejsca na ktore
    nie mozesz wjechac. Potem znowu jedno odsniezone i znowu pare metrow
    nieodsniezonego.
    Fajnie nie, bo masz wybor, odsniezysz kolejne albo auto postawisz prawie
    kilometr od miejsca gdzie mieszkasz.
    Blizej sie nie da bo parkingi sa albo zajete albo nieodsniezone. I kolko sie
    zamyka.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99