    From: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <4d091508$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d091dc8$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d09375e$0$21004$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d094545$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d09d08b$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d09d331$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d09eab4$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d09fc76$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Date: Thu, 16 Dec 2010 13:05:46 +0100

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d09fc76$0$22807$65785112@news.neostrada.pl...

    > Słuchaj, ja bym się nawet zgodził z tym co piszesz, ale powiedz mi jeszcze
    > tylko: jak parkujesz w zimę? Za każdym razem wyszukujesz zaspę, nawet
    > jakąś
    > malutką, żeby móc własnoręcznie odśnieżyć i dopiero tam wjechać?
    Nie, parking jest tak zrobiony, ze miejsca parkingowe sa prostopadle do
    ulicy z jednej strony a rownolegle z drugiej. Po przejezdzie odsniezarki,
    mamy pieknie usypane zaspy na 30 / 40 cm. Z obu stron jezdni.
    Zeby wjechac musisz odsniezyc bo inaczej powiesisz auto na tym zmrozonym
    lodzie. I teraz wyglada to tak, ze wieczorem odsniezasz miejsce zeby
    postawic auto a po poludniu juz ktos na nim stoi.
    I masz jedno odsniezone miejsce i potem 10 metrow wolnego miejsca na ktore
    nie mozesz wjechac. Potem znowu jedno odsniezone i znowu pare metrow
    nieodsniezonego.
    Fajnie nie, bo masz wybor, odsniezysz kolejne albo auto postawisz prawie
    kilometr od miejsca gdzie mieszkasz.
    Blizej sie nie da bo parkingi sa albo zajete albo nieodsniezone. I kolko sie
    zamyka.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99