  • 121. Data: 2010-12-17 21:03:53
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 20:51:27 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > W dniu 2010-12-17 20:35, Cavallino pisze:
    >
    > Taaa, oczywiście. Wcale nie zmodyfikowałeś jego słów przy cytowaniu.
    > Wcale, a wcale.

    o.. Koniotrzep wciąż to robi? I wciąż są frajerzy którzy go czytają?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 122. Data: 2010-12-17 21:06:34
    Temat: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Taaa, oczywiście. Wcale nie zmodyfikowałeś jego słów przy cytowaniu.

    Oczywiście, podstawiłem mu lustro, żeby mógł się w nim sam ze swoim
    słownictwem w nim przejrzeć.
    I będę tak robił z każdym, kto będzie miał ochotę sobie popyskować, zamiast
    dyskutować.

  • 123. Data: 2010-12-18 02:54:15
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-12-16 22:47, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiś uciśniony robotnik z komunistycznymi zapędami ?
    > Co twoje to moje, a co moje to nie rusz?
    Pomyliłeś stulecia.
    I mylisz pojęcia, nie w tym wątku tylko zresztą.
    p.s. Miedzy wyrazem i pytajnikiem spacji się nie wstawia, posłuchaj
    uciśnionego robotnika.

  • 124. Data: 2010-12-18 05:03:29
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > "Miko&#179;aj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> wrote in message

    > Kogutek mówi&#179; o osiedlowym parkingu, gdzie ka&#191;dy z s&#177;siadów
    > ca&#179;y rok parkuje na tych samych miejscach. Tymczasem w zimie,
    > gdy Kogutek od&#182;nie&#191;y&#179; swoje miejsce jego s&#177;siad zaparkowa&#179;
    mu
    > na tym miejscu zostawiaj&#177;c wolne miejsce nieod&#182;nie&#191;one...
    >
    > Nie wysilaj si&#234; wi&#234;c na jakie&#182; bajki bo wiadomo doskonale o co
    chodzi.

    To nie bylo miejsce na osiedlowym parkingu tylko podworko. Sprawa juz
    zalatwiona. Dzisiaj sasiad wymiekl i odkopal samochod. W dniu w ktorym postawil
    na odsniezonym miejscu zajelo by mu to z 10 minut bo snieg byl swiezy i sypki.
    Dzisiaj prawie trzy godziny ryl w zbyrlonym i zmarznietym sniegu. Nauka nie
    poszla w las. Wygryzl do betonu w dwoch miescach. W tym co ja zwyczajowo stawiam
    i swoje. Na dodatek uprzatnal dolazd do obudwu miejsc. Podejrzewam ze to
    odchoruje. Picowa byla dzisiaj straszna. Rozmawialem dzisiaj z dozorca. Mowi ze
    nie ma w zakresie obowiazkow sprzatania sniegu na calym podworku. Ma zrobic zeby
    ludzie z klatek mogli wyjsc i dojsc do bramy. Ale jak by mu kazdy dal dyche ( 14
    samochodow) to by zrobil zeby przez miesiac nie bylo problemu z parkowaniem
    albo wyjechaniem z podworka. Oczywiscie sprawa nie do zalatwienia bo ci z konca
    podworka chca dac ale ci co maja blisko do bramy nie chca. Kur... jego mac. To
    takie proste. Kazdy daje dyche i mamy posprzatane. To nie. zawsze sie musi z
    trzech debli znalezc. I zeby ci co nie chca dac jezdzili najgorszymi
    samochodami. To bym zrozumial ze biedni. Ale to takie cioly co od niedawna w
    miescie mieszkaja i mysla ze im sie wszystko nalezy darmo. Co roku slysze od
    glupkow z znowu zima zaskoczyla drogowcow. Drogowcy nie maja zadnej szansy zeby
    wygrac z zima. Zawsze ich zaskoczy. Jak by ludzie mieli instynkt spoleczny to by
    w zasadzie nie bylo problemu. Jak w nocy napada to rano snieg jest swiezy.
    Kilka, kilkanascie minut potrzeba zeby uprzatnac przy swoim samochodze. Jak ktos
    staje na odsniezonym to powinien odsniezyc jedno miejsce obok. Ale nie da sie
    tego zobic bo tu Polacy mieszkaja.

  • 125. Data: 2010-12-18 08:50:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pomyliłeś stulecia.
    > I mylisz pojęcia,

    To nie ja, tylko Ty i Tobie podobni mylą świat realny, z tym którego sami
    wymyślili.
    I naprawdę jest nieistotne co Wami kieruje.

  • 126. Data: 2010-12-18 11:03:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 05:03:29 +0100, kogutek wrote:
> [...]
    >takie proste. Kazdy daje dyche i mamy posprzatane. To nie. zawsze sie musi z

    A po ch* maja placic za odsniezanie ? Bo wam sie nie chcialo zimowek
    kupic ? :-P Oni wyjezdzaja, albo widac nie maja potrzeby :-P

    >I zeby ci co nie chca dac jezdzili najgorszymi
    >samochodami. To bym zrozumial ze biedni. Ale to takie cioly co od niedawna w
    >miescie mieszkaja i mysla ze im sie wszystko nalezy darmo.

    No wlasnie kogutku - ty stary mieszczuch, a jakos po komuszemu
    myslisz. Narzekasz, narzekasz, zamiast zadac sobie podstawowe pytanie:

    Kto ustala zakres obowiazkow dozorcy ?

> [...]
    >staje na odsniezonym to powinien odsniezyc jedno miejsce obok. Ale nie da sie

    No coz, ubiegloroczne doswiadczenia wroclawskie mowia ze to nie takie
    proste. Trzeba zaczac od gory - czyli od prezydenta. Niestety ten co
    jest bardzo sie obywaelom podoba :-(

    J.

  • 127. Data: 2010-12-18 22:21:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > ze biedni. Ale to takie cioly co od niedawna w miescie mieszkaja
    > i mysla ze im sie wszystko nalezy darmo.

    Ale oni mają rację! Czemu Ci co mniej potrzebują mają płacić
    tyle samo co Ci co więcej potrzebują? Skoro sprawa rozchodzi
    się o 14 samochodów, po 10zł każdy, to znaczy mamy 140zł
    do rozdziału między sąsiadów. Zamiast każdy po 10zł można
    zrobić tak, że Ci blisko bramy płacić mają 5zł, w środku 10zł
    a Ci na samym końcu po 15zł i myślę że się dogadałbyś OK...

  • 128. Data: 2010-12-19 02:10:40
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > No coz, ubiegloroczne doswiadczenia wroclawskie mowia ze to nie takie
    > proste. Trzeba zaczac od gory - czyli od prezydenta. Niestety ten co

    Własnie dlatego ze od wielu pokolen miastowy to w genach mam pewne zachowania
    wpisane. Jak nie potrafie czegos zrobic albo mi sie nie chce to za to chce
    zaplacic. Bo wiem ze w pewnym momenie pieniadze do mnie wroca. I nagle
    konfrontuje sie 10 miastowych z trzema wiesniakami. Nie wazne ze w drugim
    pokoleniu. Sloma z butow zaczyna sie wykruszac powyzej 4 pokolenia. To nie o
    zakres obowiazkow idzie. Komuna rozpaprala wiesniakow. Przed wojna jak taki
    dojechal do miasta to konduktoroi w tramwaju czapokwal. Jak sie mial podpisac to
    nie potrafil krzyzyka postawic. A po wojnie jak tzreba bylo glupich i silnych do
    pracy w miastach to jak pszczoly do miodu sie garneli. Nawet nowa klasa
    spoleczna powstala chlopo-robotnik. Wladza zeby ich zatrzymac mieszkania im
    darmo dawala. Oczywiscie ktos za to placil. Ich dzieci na studia mialy
    latwiejsze wejscie. Czytac i pisac ich nauczyla. Przeswietlenia pluc i reperacje
    zebow darmo mieli. To sie przywyczaili ze wszystko jest darmo i sie nalezy. To
    jak tamto sie nalezalo darmo to i w zakresie obowiazkow dozorcy powinno byc zeby
    im snieg uprzatnal. A nigdy w miastach takiego prawa nie bylo zeby na podworkach
    snieg uprzatac zeby samochodem mozna bylo wyjechac. To jak dozorca nie uprzatnie
    to postawi taki syn parobka na miejscu ktore ktos uprzatnal. Bo mu sie to
    nalezy. Tutaj tez sie sciraja dwa obozy. Miastowi mowia ze jak chcesz postawic
    to odsniez sobie. Jak kazdy odsniezy jedno miejsce to wszyscy beda mieli
    odsniezone. A wiejskie chamstwo sie buldoczy ze postawienie na odsniezonym im
    sie nalezy. I nie wazne kto odsniezy. Ma byc miejsce bez sniegu bo jak chodza to
    na bialym wypadajaca slome z butow widac.

  • 129. Data: 2010-12-20 00:37:31
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur(m)"

    > Chetnie bym zobaczyl jak nieciulowato odsniezasz caly parking
    > przed blokiem. Po kolei.
    > Kazde odsniezone stanowisko zajmuje Ci kolejny, ulubiony Twój sasiad.

    I co cię tak dziwi, w ubiegłym roku gdy spadła góra śniegu, cały blok
    solidarnie chwycił za łopatki i po 2 godzinach cały parking był
    odśnieżony, poza 2 wyjątkami odśnieżali wszyscy, tych dwoje poźniej nie
    zajmowało odśnieżonych miejsc i nikt im nie musiał tego mówić, sami
    czuli, że nie wypada - niestety kilku debili z tej grupy nie wie o czym
    piszemy, albo wie doskonale, ale są takimi pacanami na jakich wyglądają.

  • 130. Data: 2010-12-20 16:23:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 17 Gru, 10:01, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > U ytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisa w wiadomo ci news:

    > Nie widzia em przypadku, eby przez ca y rok kto sta w tym samym miejscu,
    > wi c nie b d teoretyzowa .
    > Obstawiam, e takie twierdzenie, to zwyk a bujda.

    No to malo w zyciu widziales.
    Na tym mozna by skonczyc bo nie zrozumiesz z czym sie spierasz.

    > Chwalebne.
    > Tyle e na tym jego udzia si zako czy .
    > Je li chce i dalej, to powinien przekona s siad w do wsp lnego dbania o
    > t przestrze .

    No i probowal. Sasiad okazal sie burakiem. Sam nic nie zrobil dla
    wspolnej sprawy, skorzystal z czyjejs roboty.
    Buractwo wzorcowe.

    > Nie zosta o zaw aszczone, bo nigdy nie by o uw aszczone.
    > Pomachanie opat w czynie spo ecznym nie daje ADNYCH praw.

    Tutaj ponownie pokazujesz ze nie rozumiesz o czym piszesz. Nikt tu nie
    twierdzi ze odsniezenie daje jakies prawa.
    Wbijamy ci do glowy ze zeby zyc w zgodzie z innymi nie nalezy byc
    pasozytem.

    > I problem le y w tym e BEZPODSTAWNIE chcia a co zyska .

    Nie chcial zyskac. Mial to juz od zawsze. Zadbal o przestrzen ktora i
    tak zajmowal od dluzszego czasu.

    > Znam.
    > Takich co to uzurpuj sobie prawa do czego czego nie nabyli spotykam do
    > cz sto.

    Nie znasz, sam przyznales ze zajmowanie tych samych miejsc od dlugiego
    czasu jest ci obce.

    > Ka de miejsce kt re nie nale y do Ciebie, lub nie wykupi e prawa
    > wy czno ci w jakim abonamencie jest w 100% przechodnie.

    Podziwiam twoj upor w przekonywaniu mnie ze to co doswiadczam jest
    nieistniejace. Zadziwiajace. Moze kiedys dotrze do ciebie ze takie
    sytuacje sie zdazaja.

    > Nie s osobiste, je li nie zosta spe niony aden warunek o kt rym pisa em
    > powy ej.
    > To we bie uzurpatora co si pomiesza o i pr buje swoje schizy przeku w
    > prawa.
    > Nie da si .

    Alez sa. Stan faktyczny jest taki ze samochody zawsze stoja w tych
    samych miejscach. Jesli takiego czegos nie doswiadczyles to po prostu
    nie zabieraj glosu o czyms czego nie ogarniasz.