    From: Wit Jakuczun <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Date: Sat, 05 Mar 2011 11:14:16 +0100
    <4...@4...com> <ikop04$l8r$1@news.onet.pl>
    <ikoul0$al5$1@news.onet.pl> <ikq9s6$2pl$1@news.onet.pl>

    W dniu 2011-03-04 10:03, Paweł Kierski pisze:
    > W dniu 2011-03-03 21:45, Michoo pisze:
    > [..]
    >
    > Ciekawy jestem po prostu, zachowania wobec logicznych argumentów.
    > W przypadku Experta potwierdziło, że zupełnie zdrowy nie był.
    >
    > [...]
    >
    > Co nie przeszkadza napiętnować błędy logiczne. Kiedyś może rozpętać
    > podobną kampanię w stosunku do kogokolwiek.

    A czy Ty Pawle sugerując, że testujesz kondycję umysłową A.L. jesteś w
    porządku? Czy można się obawiać, że Paweł "Kiedyś może rozpętać podobną
    kampanię w stosunku do kogokolwiek." Trochę bym sugerował opanowania.

    Co do tego czy napisał sam czy nie to ja nie znam programisty, który w
    wolnych chwilach, będąc na początku studiów, na podstawie jednej książki
    był w stanie, jak to Michoo napisał, "jedynie" zaimplementować API
    systemu operacyjnego. Ale może mało widziałem albo Linus jest geniuszem
    klawiatury.

    Pozdrawiam,
    Wit