  • Data: 2011-03-05 13:16:07
    Temat: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Od: ds <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > W przeciągu ostatnich 4 miesięcy napisałem w C++ parser i interpreter
    > wyrażeń matematycznych (robiąc to tylko w chwilach wolnych od pracy),
    > który ma przeszło 15000 linijek kodu. Napisanie 24k linijek kodu na rok
    > nie jest dla mnie niczym wyjątkowym. Chyba że nie rozumiem Twojego
    > argumentu.

    Policzyłem - robię sobie projekt małego programu (Qt) w wolnych chwilach, 3
    dni - 543 linie kodu. Produkcyjnie - jeden z dwóch projektów (2 miesiące
    pracy, python) - 4873 linie bez plików. I nie uważam żebym miał niezłe
    tempo, przeciwnie.

    Zależność jest taka - jeśli masz wymyślić wóz drabiniasty na dwóch kołach
    dla świń to każdy ruch będziesz musiał sobie przemyśleć, poprawiać etc.
    Potem piszesz książkę jak doszedłeś do tego jak to zrobić, student przyswoi
    sobie twoje doświadczenia i ponieważ wie już jak to działa i czego się
    spodziewać zrobi wóz drabiniasty na czterech kołach dla 12 osób z dachem
    krytym słomą w trzy razy krótszym czasie.

    I nie musi do tego rozbierać twojego wozu.

    ds