  • Data: 2011-03-05 23:33:56
    Temat: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 05 Mar 2011 13:35:50 +0100, "Wojciech \"Spook\" Sura"
    <spook"mad@hatter"op.pl> wrote:
    > W przeciągu ostatnich 4 miesięcy napisałem w C++ parser i interpre=
    > ter =
    > wyrażeń matematycznych (robiąc to tylko w chwilach wolnych od prac=
    > y), =
    > który ma przeszło 15000 linijek kodu. Napisanie 24k linijek kodu na
    =
    > rok =
    > nie jest dla mnie niczym wyjątkowym. Chyba że nie rozumiem Twojego
    =
    > argumentu.

    No dobra, widzę że jednak muszę wyjaśniać. Mój argument jest taki, że
    to w ogóle nie jest nic wyjątkowego. Przeciętnie uzdolniony student
    jest w stanie napisać 2kloc na miesiąc. To, że po trzech latach
    kernel MINIXa miał tyle linii nie wynika z tego, że do 4kloc trzeba
    geniusza.