    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Date: Thu, 03 Mar 2011 21:45:19 +0100
    <4...@4...com> <ikop04$l8r$1@news.onet.pl>

    W dniu 03.03.2011 20:08, Paweł Kierski pisze:

    > Co to znaczy samodzielnie? Wymyślając _wszystko_ od początku?
    Jesteś pewien, że dyskusja z trolem ma sens?

    > Bez
    > korzystania z "zewnętrznej" wiedzy na temat algorytmów, struktur danych?
    > Bez przeczytania ani pół książki na temat systemów operacyjnych? Bez
    > informacji dotyczących szczegółów procesora, na który była pisana
    > implementacja, za to odkrywając wszystko metodą prób i błędów? W coś
    > takiego ja też nie wierzę. I chyba nikt przy zdrowych zmysłach.
    Przecież oczywiste jest, że Linus pisał system _zgodny_ z UNIXem, więc
    całe API było *takie same* jak UNIXa - nie musiał nic w tym zakresie
    samemu opracowywać co mu zaoszczędziło masę czasu (swoją drogą jakieś
    dokumenty "potwierdzające", że linux jest klonem, które pojawiły się w
    sieci, pokazywały porównanie nagłówków systemowych. i tam o dziwo byly
    takie same nazwy albo struktury).

    On jedynie _zaimplementował_ system zgodny z tym api - co w tym tak
    trudnego? A.L. po prostu troluje jak zazwyczaj.

    Michoo