  • Data: 2011-03-03 19:08:44
    Temat: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-03 19:59, A.L. pisze:
    [...]
    > Mnie zas rzsmiesza twierdzenie kalpanow Linuxa ze Pan L.T. oswiecony
    > Swietym Duchem usiadl na d... i samodzielnie, w pol roku, w czasie
    > wolnym od zajec napisal system operacyjnu ktory przypadkiem, zupelnie
    > przypadkiem okazal sie taki zam jak Unix.
    >
    > Za stary na to jestem aby wierzyc.

    Co to znaczy samodzielnie? Wymyślając _wszystko_ od początku? Bez
    korzystania z "zewnętrznej" wiedzy na temat algorytmów, struktur danych?
    Bez przeczytania ani pół książki na temat systemów operacyjnych? Bez
    informacji dotyczących szczegółów procesora, na który była pisana
    implementacja, za to odkrywając wszystko metodą prób i błędów? W coś
    takiego ja też nie wierzę. I chyba nikt przy zdrowych zmysłach.

    Natomiast zarzucanie "niesamodzielności" polegającej na przepisaniu
    znacznych fragmentów kodu to już poważne oskarżenie.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net